Nu Online
Momenteel zijn er 36 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal

  4-9-2005 12:57:42
Hallo iedereen,

Wij zijn op zoek naar een geschikte feestzaal voor ons huwelijksfeest in de provincie. Iemand leuke, betaalbare ideeën?

Sofie
24-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1464


Sofie
24-6-2006
 Meld misbruik4-9-2005 13:45:42

provincie Antwerpen bedoel ik



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik4-9-2005 18:10:45

Waar ergens in de provincie Antwerpen? Ten noorden van Antwerpen?



Sofie
24-6-2006
 Meld misbruik4-9-2005 18:20:25

ja, liefst ten noorden



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik4-9-2005 18:32:36

Wij trouwen in feestzaal de Kievit in Kalmthout. Echt een aanrader, we hebben daar al 3 huwelijken meegemaakt. En mijn 2 communiefeesten. Het was telkens af! Goed eten en genoeg van alles. Keuze uit 2 zalen, een grote voor 250 man en een kleine voor 150 man. De grote vind ik niet zo geslaagd, maar de kleine vind ik best mooi. Met een aanpalende veranda en kleine tuin. De receptie houden we in de veranda, het avondfeest in de zaal. De prijs valt echt heel goed mee.

In Kalmthout is er nog een heel populaire zaal: het Strijboshof. Maar dit zou ik echt niet aanraden! De zaal is wel prachtig (mooier dan bij de Kievit), maar het eten is bijlange zo goed niet als bij de Kievit en ook veel duurder. Bovendien hebben we daar 2 feesten meegemaakt en telkens was er niet genoeg eten. Dus echt geen goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Je moet maar eens gaan kijken op www.feestzalendekievit.be .

Heel vriendelijke uitbater ook, die je gerust vrijblijvend info geeft.



Britt
6-8-2005
 Meld misbruik4-9-2005 21:08:12

Wel, wij zijn begin augustus getrouwd, en hebben ons feest gegeen in het Strijboshof, en ik moet zeggen dat wij héél tevreden zijn over het eten! Ik lees hier dat er blijkbaar te weinig eten was, maar bij ons was dit niet het geval, ze hebben 's nachts het buffet terug opgesteld omdat er nog méér dan genoeg eten was. Ook over de prijs valt zeker niet te klagen. Vergeleken met de Schuur (Nieuwmoer) schol dit echt niet veel. En, als je je feest in het Strijboshof houdt, mag je daar de huwelijksnacht doorbrengen in de suite! Wij zijn SUPERtevreden over het Strijboshof en raden het iedereen aan!

Groetjes!



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik4-9-2005 23:17:06

Hey Sofie,

wij trouwen 3/12 en geven ons feest in de E10 hoeve in Brecht. Vorig jaar is mijn beste vriendin er getrouwd en ondertussen hebben we er ook al een aantal kleine feestjes gehad (hebben zowel grote zaal als een aantal kleinere). Telkens waren we heel tevreden. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding.

Je kan altijd eens een kijkje nemen op www.E10hoeve.be

succes
kathleen



An
24-9-2005
 Meld misbruik5-9-2005 8:23:27

Hallo,

Mijn zus is in 2002 ook getrouwd in het Strijboshof in Kalmthout. Het was een geweldig feest, mooie zaal, lekker en voldoende eten (hangt er volgens mij gewoon van af wat je besteld en hoeveel je wil betalen), vriendelijke service, ... En idd, ook zij hebben genoten van de suite die er bij inbegrepen was.
Ook in de E10-hoeve hebben wij al een heel aantal trouwfeesten meegemaakt. Ook meestal dik in orde en verzorgd.
De Groen Jager in Brasschaat is zeker en vast ook de moeite. Zeer vriendelijk, super lekker, maar de zaal is naar mijn smaak iets te klassiek.
De Voorthoeve in Meer is gereserveerd door vrienden van ons voor volgend jaar. Zelf nog niet geweest, maar al wel veel lof over gehoord.
De Residentie in Lichtaart en de Flinckheuvel in 's Graevenwezel zijn ook nog een aanrader.
Wijzelf geven ons feest in LA Grange in Massenhoven. Een prachtige zaal en ik ben geen moment ongerust geweest tot hiertoe. De ervaring leert ons dat een feest daar perfect in orde is. Echt af en een formule waarbij je op voorhand weet wat je betaalt, zonder verrassingen. Al één ding waarin we ons niet zenuwachtig moeten maken.
Er zijn eigenlijk heel wat feestzalen in de provincie Antwerpen en zelfs in de Kempen. Je kan best eens een aantal zalen bezoeken die binnen jullie budget vallen. En die dan vergelijken welke jullie de mooiste vinden, jullie het meeste aanspreekt, ...
Heel belangrijk is natuurlijk ook de capacitiet. Als je een grote familie hebt, vallen er al een aantal mogelijkheden weg.
Bij ons gaan ze ook nog een tent bijplaatsen om iedereen te kunnen zetten.

Veel plezier bij de zoektocht naar de zaal van jullie dromen.

Groetjes,

An & Tom 24/09/05



Sofie
24-6-2006
 Meld misbruik5-9-2005 11:25:29

Bedankt allemaal voor de leuke ideeën!

Groetjes
Sofie



clarissa
1-7-2006
 Meld misbruik5-9-2005 14:29:40

Onze feestzaal is vastgelegd in Lier: Hof van Beatrijs.
www.hofvanbeatrijs.be



Sofie
24-6-2006
 Meld misbruik6-9-2005 16:48:52

Hoi An,

Bedankt voor je ideetjes. Wij trouwen volgend jaar ook in La grange in Massenhoven, de zaal is al vastgelegd. Laat iets weten hoe het bij jullie geweest is hé.

Groetjes



Ingrid
16-9-2006
 Meld misbruik24-10-2005 10:44:58

Wij zijn ook nog volop op zoek naar een zaal. Bestaat er een website van La Grange in Massenhoven?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info