Nu Online
Momenteel zijn er 301 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aftellen geblazen ;-)

  15-5-2009 8:44:19
Ik moet het even kwijt, nog 29 dagen en het is zover ;-))
De zenuwen slaan toe. Ik heb zo'n schrik dat er vanalles gaat mislopen. (vooral dat er niet gedanst gaat worden :-( )
Maar die angstjes zullen wel normaal zijn zeker?
Nog bruidjes voor 13/06/09?
x

aline
13-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 939


Kelly
13-6-2009
 Meld misbruik15-5-2009 9:06:53

Hello,

Wij trouwen ook op 13 juni 2009. Het valt mee met de zenuwen. Ik heb eerder kriebels als ik eraan denk.
En mijn ventje, die heeft meer last van de zenuwen.
Voor de rest heel veel genieten van de voorbereidingen en de dag zelf.

Groetjes.



Petra
13-6-2009
 Meld misbruik15-5-2009 9:12:12

Hey Aline!

Bij ons ook nog 29 dagen! Ik ben echt aan het aftellen! Bij mij vallen de zenuwen nog mee. Naarmate we dichterbij komen, zullen die wel komen!
Waar trouwen jullie? Wij in Temse.

Groetjes
Petra
13/06/09



aline
13-6-2009
 Meld misbruik15-5-2009 9:16:59

Hey hey,

Wij trouwen in Schoten (bij Antwerpen). Ja, het zijn leuke zenuwen, dat wel... Maar ik kan niet ontkennen dat ze er zijn ;-)
Het zijn zo de laatste afwerkingetjes die het doen hoor...
xx



Ilse
13-6-2009
 Meld misbruik15-5-2009 9:56:35

Hallo,

Voor ons ook nog 29 dagen op de teller.
Wij trouwen in Riemst en Herderen.
Ik kan bijna niet meer eten van de zenuwen en het zijn nog 4 weken... oei,oei mijn kleed! Mijn ventje heeft totaal geen last van zenuwen maar de dag zelf zullen ze bij hem ook wel opkomen ;-)

Groetjes,
Ilse
13/06/2009



Joke
30-5-2009
 Meld misbruik15-5-2009 10:01:57

Hey

Bij mij staan er nog 15 dagen op de teller en heb toch ook al wat zenuwen. Ben nogal perfectionistich aangelegd en hoop ook dat er niet te veel gaat mislopen op onze dag.

Veel succes nog!

Groetjes
Joke



Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik15-5-2009 13:34:06

Hey Aline,

Ja hoor, ook hier een 13 juni-bruidje dat stilaan met de zenuwen begint te lopen :)
Ook bij mij gaat het erom: dingen die we hopelijk niet gaan vergeten, die de dag zelf nog mis gaan lopen, ...
Denk dat dat zeker normaal is hoor!

Leuk al die andere 13 juni bruidjes,...Samen aftellen naar een hopelijk stralende, romantische, perfecte dag!

Ook bij ons gaat het nu over de laatste dingetjes die wen in orde moeten brengen.

Succes allemaal!

Cindy
www.kenencindy.bruiloftsite.nl


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...