Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Planning avondfeest

  15-5-2009 8:38:35
Hallo iedereen,

Heb eens even een vraagje i.v.m. het verloop van het avondfeest. Wij hebben een bruidstaart die word aangesneden, en we hebben een dessertbuffet. Wanneer word dit gedaan voor of na de openingsdans?
Er komt ook nog iemand optreden die avond (1 of 2 liedjes), wanneer zouden we dit dan best inplannen? Ik wil het dansfeest niet te hard verstoren door een optreden dus zou dit liefst ervoor willen doen...

Groetjes
Joke
nog 15 daagjes!

Joke
30-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1037


tami
26-6-2010
 Meld misbruik15-5-2009 9:48:57

Hi Joke,

al wat "eten" is komt vOOr de dansavond, ook de bruidstaart dus. Het dessertenbuffet wordt vlak na of vlak voor de bruidstaart klaargezet omdat men van het binnenbrengen van de bruidstaart meestal een ceremonieel moment maakt (vuurwerk of fakkeltjes).

Het optreden zou ik nà de hoofdschotel plannen maar vOOr de bruidstaart. Vooral de kok even inlichten over deze planning om te vermijden dat hij met de bruidstaart binnenkomt tijdens het optreden :/

En voorts : aftellen maar hé, het komt er met grote schreden aan !
Wens jullie alvast een fantastische dag :))
Groetjes



Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik15-5-2009 9:56:53

Hey Joke,
begint te korten hé, best spannend!!!
Het dessertenbuffet voorafgaande door de bruidstaart komt normaal na de openingsdans. Persoonlijk vind ik dit ook beter omdat het de openingsdans breekt met de rest van het dansfeest en de gasten hebben zo de tijd om de rest van het eten wat te laten verteren.
Dat optreden, dat moet ieder voor zich uitmaken. Ik heb het eens gezien een uurtje nadat het dansfeest begonnen was maar ik zou ervoor kiezen om het als eerste te laten doorgaan na het dessertenbuffet, bij aanvang van het begin van het dansfeest dus.
Denk dat het de stemming zo erin laat komen en alle gasten zijn dan normaal ook nog aanwezig. Anders zijn er mss al nr huis als het te laat wordt.
Ik wens je heel veel succes en ben benieuwd naar de foto's!
Geniet ervan!
Groetjes.



Joke
30-5-2009
 Meld misbruik15-5-2009 9:57:33

Oké bedankt Tami!

Begin over alles te twijfelen. Komt door de stress denk. Is idd niet lang meer nu.

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...