Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

  14-5-2009 11:45:07
Hoi

Op 12 september is het onze grote dag.
Omdat we maar 3 dagen vakantie hebben zouden we toch graag een korte huwelijksreis plannen.
Liefst in België of Nederland. 3 dagen en 2 nachten, een vooral wel wat luxe.
Weten jullie een goed hotel, kasteel of iets anders van maandag tot woensdag, met wat luxe, arrangementen, waar het super goed is?
Ik kan wel wat opzoeken op internet maar dan weet je niet zeker of het geweldig is of niet.
Bedankt alvast voor de tips

Taschke
12-09-2009

natascha
12-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 953


Nele
28-2-2009
 Meld misbruik14-5-2009 12:08:59

wij hebben een kort huwelijksreisje naar Friesland gedaan. Via weekenddesk hebben wij een gastronomisch weekendje van 4 dagen gedaan. Is heel goed meegevallen en heel sjiek gegeten, da zijn wij nie gewend, zelle! ;)) Toch een beetje verwennerij! Kan je ook massages en zo boeken of met de paardenkoets gaan rijden...
Landgoed De Klinze in Oudkerk-Friesland.
groetjes,
Nele



tami
26-6-2010
 Meld misbruik14-5-2009 12:55:36

Hi Natascha,
vroeger -10tal jaar geleden- was het pure luxe om in La Réserve te Knokke te logeren. Heel mooi, vlakbij de zee (geen toeristen meer of veel minder) en een uitstekende keuken ! Het was indertijd voor mij zowat de allerbeste keuze en ik kwam voor m'n job in heel veel hotels, ook om te eten. Vraag eens rond in je omgeving, mss zijn er mensen die het kennen...
Ik heb er alvast alléén maar heel goede herinneringen aan.
Groetjes.




greta

 Meld misbruik14-5-2009 13:15:19

Een mooi pareltje is La Butte aux Bois in Lanaken, Limburg. website : www.labutteauxbois.be
Pure verwennerij.



s
1-6-2007
 Meld misbruik14-5-2009 14:17:37

Als jullie beiden nog nooit in Brugge zijn geweest en graag in een stad rondloopt is dat ook een aanrader.
Of een andere stad.

Voor logementen in kastelen bestaan website's met meteen een hele hoop kastelen waar je kan logeren bij elkaar. Ik ken geen site, maar met google kom je er zeker wel.



Nienke
6-6-2009
 Meld misbruik14-5-2009 14:46:34

Echt een aanrader: http://www.manoirdelebioles.com/

Succes ermee!

Groetjes



Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik14-5-2009 20:06:11

Hoi,

De hotels uit deze groep: http://www.martins-hotels.com/ zijn echt prachtig. De prijs is er wel naar natuurlijk...

In De Haan is http://www.manoircarpediem.com/ wel heel chic.

Hoop dat jullie iets naar jullie zin vinden!

Evelien



Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik14-5-2009 21:53:55

Hey Natacha,

Chateau du Lac in Genval is supermooi, Kasteel vaalsbroek, Chateau de Limelette,
Chateau Tilques in Saint Omer...

Groetjes

Cindy
13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums