Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

jonge bruidskindjes

  14-5-2009 10:17:39
hallo,

wij trouwen op 07/08/2009 en hebben twee heel jonge bruidskindjes , op die moment zal ons zoontje en zijn vriendje 1.5jaar zijn, nu weet ik alleen niet goed of ik er toch nog een ouder kindje zou bijnemen, kwestie van dit een beetje in goeie banen te leiden en zou ik dan gaan voor een jongen of een meisje?
heeft iemand hier al enige ervaring mee?
groetjes priscilla

priscilla
31-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 914


Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik14-5-2009 10:40:02

Bij ons waren de bruidskindjes
8 jaar en 3 jaar.
Het meisje van 8 heeft de jongen van 3 constant z'n handje vastgehouden .
Was toch wel nodig hoor, ik heb er eigenlijk de ganse dag niet naar om moeten kijken; Ook de jongen van 3 z'n mama was er constant bij.

1.5 is wel echt jong hé?

Grts
Marieke



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik14-5-2009 11:32:40

Hallo

1.5 jaar is jong en schattig maar ik zou er dan nog een ouder kind bij nemen om alles wat perfecter te laten lopen.


Gwen



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik14-5-2009 11:48:51

Ons bruidskindje is 1,8 maand. Bijna hetzelfde hé. Maar ik heb geen andere kleine kinderen in de familie. De enige is dan al 13 jaar. Dat vind ik dan weer wat te oud. Het zal misschien wat rumoeriger zijn maar dat stoort mij zo niet.

groetjes, Carolina



Brenda
22-5-2010
 Meld misbruik14-5-2009 13:37:35

Onze bruidskindjes (tweeling) zullen ook 1 jaar en 8 maanden zijn. In de familie zijn er niet veel andere kinderen (nog meisje van 10 en jongen van 13), en de tweeling is mijn metekindje en mijn verloofde zijn petekindje (de mama is beste vriendin en mijn getuige). Ik twijfel ook nog of ik de 2 oudste ga laten meelopen, ze kennen de tweeling niet (en dat zal niet veranderen) maar misschien laat ik hen wel iets voorlezen ofzo..

Groetjes,
Brenda
22 mei 2010



Evi
15-5-2010
 Meld misbruik14-5-2009 20:32:34

onze bruidskindjes zijn op het moment dat we trouwen 1,5 jaar (meisje) en 5 jaar (jongetje). Ik ben heel benieuwd hoe het zal lopen. Ik hoop dat de oudste inderdaad alles wat in de 'goede banen' kan leiden!
groetjes,
Evi



Jill
24-1-2010
 Meld misbruik15-5-2009 9:11:18

Hoi,

Wij zijn ondertussen al bijna 4 maanden getrouwd maar kom hier regelmatig nog eens piepen naar de berichtjes :-)

Wij hadden 2 bruidskindjes, mijn metekindje van bijna 1,5 jaar en een achternichtje van mijn man van 8 jaar en ik moet zeggen dat het toch wel handig was dat zij de kleinste wat kon bezighouden. Vooral tijdens de misviering, wat voor kinderen sowieso al moeilijk is omdat het lang duurt he.
Het is wel zo dat onze ceremoniemeester (Eddy Wouters) ook goed heeft ingesprongen om ons kleine ventje in het oog te houden en te entertainen. En de ene keer dat het iets moeilijker was, stond hij klaar met een snoepje; iets wat voor kindjes altijd welkom is he :-)
1 goeie raad met hele kleine kinderen; laat ze gewoon zichzelf zijn tijdens de dag want het is voor hen ook een lange dag en zij beseffen niet goed wat er allemaal gebeurd. Wij hebben hem gewoon zn gang laten gaan (binnen de perken natuurlijk) want anders gaan ze toch hun keel eens openzetten, als je probeert om ze stil te houden of te laten zitten.
Bij ons is dit supergoed verlopen en hebben hem gewoon laten stappen en kruipen, als hij daar zin in had. Dat leverde trouwens ook wel grappige momenten en leuke foto's op.

Veel plezier nog en vooral; GENIET ER MET VOLLE TEUGEN VAN !!!!

Groetjes,

Jill



evy
1-3-2009
 Meld misbruik15-5-2009 9:13:00

Ons zoontje was net 2j toen wij huwden. Uiteraard was hij ons bruidskindje. Tja, kleine kindjes maken lawaai, dat hoort er gewoon bij. Ook hij rende rond in de kerk, maar dat stoorde me écht niet!
1,5j is uiteraard nog een stuk jonger, maar ze zijn met 2 en zullen elkaar wel bezighouden. Van zo'n kindjes moet je uiteraard niet verwachten dat ze mooi mee poseren voor de foto's, ringen komen brengen...want dat kan allemaal wel eens dik tegenvallen :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...