Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankingen

  2-9-2005 8:57:14
Hallo iedereen,

Wij trouwen op 3/12/05. Eén van onze fotolocaties wordt waarschijnlijk een plantencentrum waar op dat moment de kerstbomen al rijkelijk versierd staan uitgestald.

Nu zat ik zo te denken of het geen leuk idee zou zijn om ons bedankkaartje en onze kerstkaarten te combineren. Ik dacht aan een foto van ons bij één of andere kerstboom en daar dan op "prettige kerstdagen" en dan op de achterkant naast de kerstwensen ook nog een kleine bedanking.

Wat denken jullie hiervan?

groetjes
kathleen

kathleen
3-12-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1118


Barbara
4-11-2005
 Meld misbruik2-9-2005 9:48:57

Beste Kathleen,

Wij trouwen op 4/11 en gaan onze bedankingskaarten ook combineren met eindejaarswensen, ik vind dat een leuk idee! Hou er wel rekening mee dat je dan op voorhand goeie afspraken moet maken met fotograaf en drukker, zodat je de kaarten zeker op tijd hebt, om ze nog vóór kerst te kunnen opsturen. Meestal worden bedankingen immers pas 4 tot 6 weken na de trouw verstuurd.

Groetjes,
Barbara



An
24-9-2005
 Meld misbruik2-9-2005 11:57:29

Heel leuk idee. Ik heb dat ook al eens gezien bij een geboortekaartje gecombineerd.

Je moet alleen zien dat je foto's tijdig klaar zijn. Van 03.12 tot 24.12 is niet lang hé.



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik2-9-2005 12:16:52

Tof idee! En origineel ook.

Op jullie trouwdag zijn wij net 1 jaar verloofd en gaan we ondertrouw doen...



An
24-9-2005
 Meld misbruik2-9-2005 13:33:01

Wij zijn dan ook net 1 jaar verloofd op jullie trouwdag en zijn dan 70 dagen getrouwd.

De tijd gaat snel, gebruik hem wel ;-))



Antoon
7-7-2008
 Meld misbruik17-9-2005 19:16:06

Hebben jullie al gedacht aan een videofilm?Als ik U kortweg,een eerlijke videoman mag aanbevelen: surf dan eens naar:
www.videomanie.be
Deze mensen filmen met 2 personen,en 2 camera’s,zodat je niets hoeft te missen.
Zeer aantrekkelijke prijzen.Zij gaan binnenkort ons huwelijk filmen.Nadat we hun demofilm bekeken
hadden,moesten wij niet meer twijfelen…En je moet ze ook geen menu betalen,want ze eten niet mee aan de tafel.Dat bespaart u ook al 100 euro !!
Wat riskeer je ?
Beste Groeten,
Antoon


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...