Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

11 juli 2009?

  13-5-2009 12:27:35
Zijn er nog koppels die op 11/07/09 trouwen? En waar? Wij trouwen in Lede.
Het begint stilletjesaan dichterbij te komen en ik begin wel wat stress te krijgen. Er zijn nog heel wat zaakjes die in orde gebracht moeten worden, zoals ons misboekje drukken en onze bedankjes maken.
Hopelijk wordt het een fantastische dag!

Karen
11-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 953


Martine
11-7-2009
 Meld misbruik13-5-2009 13:07:36

Wij trouwen ook op 11 juli 2009. Gisterenavond zijn we op ondertrouw geweest en meneer pastoor heeft ons misboekje goedgekeurd. Ze moeten wel nog in een aangepaste layout gegoten worden om af te drukken. De bedankingskaartjes hebben wij ook nog niet gemaakt. Voor de uitnodigingen ga ik morgen naar de drukker (kopiecenter). We hebben er dan nog wel wat knip- en plakwerk aan. Nog veel werk voor de boeg dus.
Veel succes en geniet van 11 juli !

groetjes,
Martine en Thomas



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik13-5-2009 19:46:49

Hey,

Wij trouwen ook op 11 juli 2009 :) In Hofstade Zemst. Wij moeten vooral nog bloemen voorzien, bedankingen, misboekje afdrukken, en andere kleine dingen. Ik krijg ook al serieus zenuwen maar veel dingen die samen komen: thesis, examens, onze eerste poes die het huisje zal betreden binnen 3 weken :)

Groetjes en veel succes met de voorbereidingen.

Hebben jullie al eigenlijk een proefkapsel laten maken? En trouwen jullie dan ook voor de wet? WIj de 3e.

Laura



Karen
11-7-2009
 Meld misbruik14-5-2009 12:40:03

Wij zijn al op 17/04 voor de wet getrouwd. Toen heb ik mijn haar laten opsteken en dat was dus eigenlijk het proefkapsel.
Kben wel blij dat we al voor de wet getrouwd zijn, zo verloopt 11 juli wat rustiger.

Groetjes



Ellen
11-7-2009
 Meld misbruik14-5-2009 14:57:56

Hier nog eentje voor 11 juli!

Wij zijn ondertussen ook al voor de wet getrouwd (14 feb). Kerk en feest volgen dus nog de 11de juli!

Het wordt spannend he!
Wij zijn nu volop bezig met het vullen van de enveloppen. Een hele hoop hebben we ook al uitgedeeld, en de mensen reageren superpositief op onze uitnodiging! Dat was toch ook een serieus werkje zenne... alles schrijven en het heen en weer crossen voor de uitnodigingen!

Hoe loop thet bij jullie?

Groetjes,
Ellen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...