Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lieve schoonmama

  1-9-2005 17:39:55
Beste medebruidjes, wij zijn nu 5 dagen man&vrouw. Een zalig gevoel onze dag was prachtig, en iedereen zegt dat we straalden.
Alleen de moeder van mijn echtgenoot was met haar vriend te laat en ze heeft zo de burgelijke trouw gemist, de laatste 20 seconden zijn ze het stadhuis binnengestormd!!!! Wij zijn gewoon doorgegaan met onze dag, die gelukkige heel druk gepland was en we hadden alleen tijd om te genieten. Het feest heeft tot 06u00 geduurd.
Twee dagen later hebbben we een koude douche gekregen. Mijn man heeft zich niet als zoon gedragen op haar mooiste dag en ik ben een valse schoondochter?? Verder heeft ze mijn moeder en mijn echtgenoots vader ook nog eens goed door het slijk gehaald. Dat doet pijn. Gelukkig is er tussen mijn man en mij voldoende liefde om alles op een rijtje te zetten. En gelukkig hebben we die dag geen tijd gehad om op ook maar één negatieve invloed in te gaan.We hebben 27/08/05, de mooiste dag van ons leven in een roes beleefd, en we proberen nu vast te houden aan alle mooie momenten. Zoals mijn zusje me daarstraks zei: Het is toch wel een record om maar 2 dagen een schoonmoeder te hebben!!( ze heeft ons letterlijk uit haar huis gegooid, mijn traantjes hebben overvloedig gevloeid!!!)

Katleen
27-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1234


Dimitri
4-8-2006
 Meld misbruik1-9-2005 18:06:13

Ik ben reeds vooraf buitengegooid door mijn schoonvader. Ik kon volgens hem zijn dochter meer bieden dan hij kon. Hij was maar een domme arbeider en ik een kaderlid...daar kon hij niet mee leven. Zij moest kiezen tussen hem en mij...nu gaan wij trouwen op 8/4/2006. Ik hoop dat we na de trouw nog eens als grote mensen aan een tafel kunnen zitten. Ik wil haar man zijn maar ze heeft ook haar vader nodig.
Was het leven maar simpeler hé.

Dimi
8/4/2006



Katleen
27-8-2005
 Meld misbruik1-9-2005 18:16:58

Inderdaad Dimitri, was het leven maar simpeler, maar ons geluk moeten we zelf maken! Ik wens jullie een schitterende dag volgend jaar!



Dimitri
4-8-2006
 Meld misbruik1-9-2005 18:35:43

dat weet ik hoor. En soms zit geluk ik kleine,simpelen zaken ;-)
Laat jullie geluk door niets of niemand vergallen !!!

Succes als getrouwd koppel

Dimi



Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik1-9-2005 20:35:46

Hoi Katleen,

Ik leef met je mee meisje. Mijn toekomstige schoonmoeder is al meer dan 8 jaar een bitch eerste klasse.
Binnenkort trouwen we, en ik hou ook mijn hartje vast...maar: trek het je niet aan meisje. Ze is het waard.
Op een dag zal ze beseffen dat ze oud en alleen zal achterblijven en zal ze misschien inzien wat ze verkeerd heeft gedaan. Magere troost, maar ik zie het zie.
Je moet niet verder met je schoonmoeder maar met je kersvers ventje!

Sterkte;

Groetjes,
Sophie



Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik1-9-2005 20:43:02

Sorry, ben gemist: ze is het NIET waard



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik2-9-2005 8:46:21

Hey Kathleen,

heel erg, wat je hier vertelt. Ik weet natuurlijk niet wat ze jullie precies verwijt, maar het feit dat ze te laat komt op jullie huwelijk, getuigt ook niet van veel interesse hé. En wat dacht ze? Dat jullie op haar zouden staan wachten?

Ik hoop dat jullie een manier vinden om hiermee om te gaan en jullie geluk niet laten verknallen!

Veel sterkte,
Lieve



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...