Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje: teksten liedjes

  1-9-2005 11:49:18
Hoi medebruidjes,

Nog 23 nachtjes slapen en dan is het zover!

Ik ga binnenkort misboekje binnendoen in copycentrum.
Er zijn 2 liedjes in onze huwelijksviering van de 8, die ik prachtig vind qua tekst.
Kan dat, dat ik enkel die 2 teksten erin zet en de andere 6 niet?

Groetjes,
Sophie & Philippe 24/09/2005

Sophie

Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1185


An
24-9-2005
 Meld misbruik1-9-2005 12:01:52

Hallo Sophie,

Ik had ook een aantal liedjes die ik prachtig vond qua tekst en wilde ook graag de tekst in ons boekje. Maar als ik die op de plaats plakte waar ze kwamen, was heel mijn lay-out aan diggelen, dus heb ik nu gewoon alle teksten van de liedjes achteraan toegevoegd. Zo kunnen de mensen ze ook lezen en nadien er nog van nagenieten en staan ze er toch niet tussen.
Jij kan bv. die 2 liedjes achteraan toevoegen en dan een zinnetje erbij. Bv. Deze liedjes zijn voor ons heel bijzonder ...
of Een liedje zegt meer dan duizend woorden ...
of zoiets, heb ni direct veel inspiratie. En dan mis je de andere liedjes niet zo.

Groetjes,

An & Tom 24/09/05


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...