Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

SEPTEMBER

  1-9-2005 8:17:14
Hallo septemberbruiden,

Het is september !!!!!!!! Ik weet niet hoe het met jullie is gesteld, maar ik begin serieus last te krijgen van de zenuwen. En maar lijstjes maken van wat er nu nog moet gebeuren.
Als we maar rap nog 23 dagen ouder zijn, dan is al de drukte achter de rug en is onze dag er. En dan nadien relaxen op Mauritius als man & vrouw.

Aan iedereen nog veel suc6 en goede moed.

An & Tom 24/09/05

An
24-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1191


Sophie

 Meld misbruik1-9-2005 8:39:34

Hoi An,

Bij ons is het ook nog aftellen tot 24/09/2005!

Deze nacht een ganse nacht liggen draaien en keren in mijn bed...dan schieten er duizend en 1 dingen door mijn hoofd.
Gisteren laatste afspraak gehad met ceremoniemeester, alles is nog veranderd waardoor ik toch ook effe niet meer wist waar ik het had.
Ik probeer nog héél bewust te genieten van de komende weken want het zal er vlug zijn.

Nadien gaan wij direct na ons huwelijk 5 dagen relaxen in Istanbul en midden oktober vertrekken we dan voor onze "echte" huwelijksreis voor 4 weken naar India.

Ik kijk er al naar uit en hoop...dat ik nog goed zal kunnen slapen in de komende weken

Groetjes,
Sophie & Philippe 24/09/2005



Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik1-9-2005 9:04:51

Hallo,

Ik heb het eventjes lastig gehad eergisteren toen ik op mijn gemakske wat kon nadenken. Maar nu, nog 2 dagen, en ik begrijp niet dat ik er zo rustig bij blijf. Vanavond is het schieting en ik besef het niet eens. Als ik vrijdagnacht ook zo goed kan slapen, dan ben ik heel content. Ik slaap beter nu dan vorige week.
Ik heb ook heel veel lijstjes gemaakt en die werd steeds maar korter. Vanaf dat er iets in mijn hoofd te binnen schiet, schrijf ik het op.

Groetjes
3/09/05
Valerie



Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik1-9-2005 10:00:30

hoi An!

Ja, het komt nu nóg dichterbij he! Ben gisteren naar de kapper gegaan voor mijn proefkapsel en was ontzettend tevreden, mag overmorgen nog eens gaan passen en heb inderdaad nog een hoop lijstjes liggen! (op de meest verschillende plaatsen, waar dan 5 keer hetzelfde op staat)
Zenuwen heb ik niet echt, maar ik merk wel dat ik ongeduldig word :) Het kan niet snel genoeg 16 september zijn!!
Wat staat er trouwens zoal op jouw lijstjes? Bij ons zijn het hoofdzakelijk details, behalve de muziekkeuze voor de receptie, de bruidsstoet (vertrekpunt), en het bedenken van een binnenlocatie. Ah ja, en een gastenboek, een tafelspeech, confetti en mandjes voor aan het gemeentehuis, ... :) In alle geval, succes ermee en dat de dagen nu maar snel voorbij gaan he!

groetjes!
Gaëlle
nog 15 dagen!!!



ann

 Meld misbruik1-9-2005 10:28:32

ooooooohhhhhh jeeeeeee, bij ons nog 16x slapen en het is zover! Mijn huis ligt ook nog vol lijstjes van dingen te doen, te bevestigen, af te halen, etc! Ik moet zeggen dat alles wel onder controle is, en de belangrijkste dingen zijn ver geregeld.
Maar ook bij mij steken de zenuwen nu langzamerhand toch de kop op! Herken je dit: als ik te lang over den trouw na denk krijg ik krampjes in de maag en darmen en hartkloppingen! Slapen gaat voorlopig nog wel relatief goed.
Ik kijk er vooral héél erg naar uit! Eigenlijk begint het me allemaal wat te lang te duren! Maar op 17 september is het zover! Ik heb gelukkig voordien ook al 3 dagen verlof voor de fijne voorbereidingsdingen: gelaatsverzorging, haartjes, nageltjes, kleed passen voor de laatste keer, etc! En na den trouw lekker met mijn man naar Vietnam op huwelijksreis voor 3 weken!
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik ben vooral zenuwachtig voor de dingen die ik niet op voorhand kan controleren: het zal toch wel niet regenen?, Het eten zal toch wel lekker zijn?, er zal toch wel genoeg eten zijn voor de gasten?, er zal toch wel veel gedanst worden?, de DJ zal toch wel goede muziek draaien?, mijn gasten gaan zich toch wel amuseren en lang blijven?, ... in zo'n dingen maak ik me vooral zorgen nu! Stom, want daar kan ik nu toch niks aan doen!
Enfin, laat het maar snel 17-9 zijn!
Nog veel sterkte, en vooral véél plezier allemaal met de voorbereidingen!
Groetjes,
Ann



Liesbet

 Meld misbruik1-9-2005 16:14:19

Wij trouwen op 03/09/2005

nog 2 nachten slapen dus !



Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik1-9-2005 16:28:57

dag septemberbruidjes

Ik lees net het volgende berichtje: 'k heb nu anders echt wel stress genoeg, om dan nog eens op tv te komen!!! Chapeau voor zij die dat aandurven, maar mij zegt het niks :)
Ik heb trouwens hetzelfde gevoel als Ann, het kan niet snel genoeg gaan!

groetjes!
Gaelle



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik2-9-2005 11:03:00

NOG 7 DAGEN TE GAAN!!!

En de zenuwen zijn goed aanwezig!!!


Groetjes

Vanessa
09/09/05



Kelly
10-12-2005
 Meld misbruik3-9-2005 13:39:37

Hallo,

Bij ons is het volgende zaterdag. Begint wel spannend te worden. Hebben een huisje gekocht om te verbouwen en sinds vorige week staat het leeg en is mijn ventje beginnen te breken. Hij kan dat niet laten. En daar wordt ik beetje zenuwachtig van... het is beetje te druk. Alles regelen voor den bouw, lening etc.. en dan nog alles op punt zetten voor den trouw. We trouwen alleen maar voor de wet in de namiddag etentje met familie en 's avonds feest met buffet voor iedereen. Ik wil toch dat het een beetje in orde is. We hebben een parochiezaal gehuurd en er komen kennissen koken (die hebben geweldig goed eetcafé, die dat speciaal voor ons sluiten en bij ons komen koken). Dat is wel tof maar voor tafelpapier, menu's, versiering enz.. zorgen we zelf wat wel meer werk meebrengt. Ga nu aan mijn menukaarten beginnen. Gisteren naar kapper geweest en mijn kleed gaan halen. Vind het geweldig!! Ga er van genieten. Eigenlijk toch erg hé... al die tijd en voorbereidingen (en geld) en ik besef nu al dat het zaterdag ontzettend snel voorbij zal zijn!

Dus we zullen er allemaal maar van genieten!!

Veel genot en succes met jullie huwelijk!!

Groetjes

Kelly
10/09/05


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...