Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zonnecenter omgeving turnhout

  10-5-2009 15:27:43
Beste bruidjes, aangezien onze grote dag over enkele weken is wou ik graag een beetje bruiner zijn. Nu vroeg ik mij af of er in de ruime omgeving van turnhout een zonnecenter is die zonder openingsuren werkt? Dus met een kaart? Door mijn wisselende werkuren is het moeilijk afspraken te maken bij een center of salon. Alle tips zijn welkom! Groetjes Tine

Tine
1-1-2017
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1310


an
14-8-2009
 Meld misbruik10-5-2009 21:42:53

Hey,
sunpalace in kasterlee werkt met een kaart en is 7 op 7 open.
In Geel is er ook een sun palace.
Op zondag kun je zonnebanken tegen halve prijs .
Het zijn goede zonnebanken en je kan er ook produckten kopen om sneller te bruinen.
deze keten is ook het goedkoopste in omstreken.
Hoop dat ik je kunnen helpen heb.
groetjes



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik10-5-2009 22:07:28

in vosselaar op de grote baan. In turnhout in de straat aan de kleine gb (recht over de gb, die straat)

moet je wel echt mee opletten. Heb al gehoord van aanranding in zo'n zonnecenter en ooit zelf gezien dat ze uitwerpselen overal hadden gesmeer.




Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik11-5-2009 10:15:38

Hallo,


In tielen juist voor de spar is ook een zonnecenter en zondag een halve prijs en je bruind heel snel.

Gwen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...