Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gisteren was onze dag;

  9-5-2009 19:01:27
Hoi aan ieder bruidje dat nog op haar grote dag wacht.

Gisteren was mijn grote dag (en die van men ventje).
Hij is echt super goed verlopen. Het weer werkte mee.
Toen we in het gemeentehuis waren en we moesten ons ja-woord geven stopte het gelijk met regenen en de zon brak in alle glorie uit.
Daarna foto's gaan maken in het park en dan lekker eten he.
Om 20 uur begon ons avondfeest dat duurde tot ongeveer 02 uur. Wij heel tevreden dat het gedaan was. We waren echt ontzettend moe.

De dag is super verlopen en er is niets misgegaan.
Nu zijn we net terug van planckendael waar we nog een shootje gedaan hebben.

Veel succes nog aan alle toekomstige bruidjes.

Mandy
8-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 990


Marissa

 Meld misbruik9-5-2009 19:47:15

Hallo,
ne hele dikke proficiat toegewenst!!!!!
Geniet nog van elkaar, en van jullie witte bruidsweken!
Groetjes



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik9-5-2009 19:56:16

Hey Mandy,

Proficiat met jullie huwelijk!

Mijn vriend en ik wilden onze fotoreportage in Averbode laten doen maar wegens de tijd moeten we foto's laten nemen op minder dan een kwartier rijden van bij mij thuis. Dus nu denken we aan Planckendael. Zouden we eventueel, als je die online hebt, wat fototjes kunnen bekijken van jullie om te zien wat de mogelijkheden daar zijn? Ik zoek al eventjes naar huwelijksreportages van Plankendael maar tot nu toe geen resultaat.

Groetjes, Laura
www.lauarenkoenraad.bruiloftsite.nl



Mandy
8-5-2009
 Meld misbruik9-5-2009 21:18:51

@ Laura

Ik heb nog geen foto's online staan dus ik kan je ze nog niet laten zien.

Maar van de moment dat ik er heb zal ik hier een link plaatsen, of je kan ze dan zien op onze bruiloftsite.

joost-mandy.bruiloftsite.nl



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik9-5-2009 23:10:01

Leuk hé, alles goed verlopen?
Geniet van het getrouwde leven, bij ons zit het er ook al 3 weekjes op de trouwdag.
Gaan jullie op vakantie?

Grts
Marieke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...