Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje maken

  8-5-2009 21:27:27
Hallo,

Ik wil graag mijn misboekje maken op een A4 blad en dan in 2 plooien. Hoe moet ik dat maken, dat de pagina volgorde uitkomt?
Wie kan mij helpen?

dank u

Liesbeth
22-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1299


Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik8-5-2009 22:19:56

Dag Liesbeth,

Je kan dat ingeven bij je printopties in Word. Dus je doet 'Bestand' dan 'afdrukken', dan 'eigenschappen' en dan moet je daar eens rondkijken. Bij mij staat het onder 'afdrukindeling' en daar kan je dan instellen dat het recto-verso zoals een boekje ('brochure' heet dat bij mij) moet drukken. Ik hoop dat je aan mijn uitleg aan uit kan.

Evelien



Romina
7-8-2009
 Meld misbruik9-5-2009 7:08:57

Hey Liesbeth!!

Ik heb ons boekje gewoon op A4 gemaakt, normaal formaat getypt en alles, dat moet ik dan gewoon binnendoen in de winkel en die hebben een speciale kopiemachine die die A4 pagina's gewoon omzet in een A5 boekje, recto verso en geniet en al.
Denk wel dat de meeste kopiecenters zo'n machine hebben hoor.

Groetjes, Romina (07-08-09)



Liesbeth
22-8-2009
 Meld misbruik9-5-2009 11:54:30

Merci, voor de reacties



Sophie
24-7-2009
 Meld misbruik9-5-2009 18:18:47

In word kan je het ook aanpassen, gewoon in pagina instelling, marges, pagina's, katern kiezen.
Groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...