Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 8 dagen!!! En we gaan met 3 zijn om te trouwen!!!

  8-5-2009 19:50:50
Dag lieve medebruidjes,

Nog 8 dagen en we stappen in het huwelijksbootje! En....we zijn met zen drietjes!!!! Er is dus een klein Wendyke op komst. Dit geeft ons huwelijk nog dat extratje meer.

Moeten de andere bruidjes van 16 mei nog veel doen?

groeten van een supergelukkige bruid!
Wendy
16 mei

Wendy
16-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 934


Sara
12-9-2009
 Meld misbruik8-5-2009 20:17:45

Een dikke proficiat! Hopelijk voel je je goed, en blijf je gespaard van alle kwaaltjes! Geniet ervan, van je zwangerschap en je huwelijk!

Groetjes,
Sara
www.saraenrodney.bruiloftsite.nl



Sofie

 Meld misbruik9-5-2009 11:59:04

Wauw proficiat! Wel een beetje rustig met de drank dan hé ;-)
geniet ervan, wij komen een jaartje na jullie!

Sofie
15/05/10



Geert
4-7-2009
 Meld misbruik9-5-2009 12:18:01

Super! Al nen dikke proficiat!!

Valerie
04/07/09



Isabelle
16-5-2009
 Meld misbruik9-5-2009 16:43:44

Proficiat!

Wij trouwen ook volgende week!
Alles komt wel in orde, ben nog helemaal niet zenuwachtig of zo.
Ik heb er zin in! Hopelijk valt het weer een beetje mee...

Isabelle



heidi

 Meld misbruik10-5-2009 11:14:14

alvast proficiat, ook wij trouwen volgende week op 16 Mei, wij hebben al 2 zoontjes en we kijken er dus met ze'n vieren naar uit. alles is geregeld, woensdag mijn kleed halen en mijn trouwring (op het alerlaatste nippertje toch nog iets aan mijn ring laten veranderen), nog geen stress bij mij maar mijn ventje loopt al lastig rond.
geniet van de dag...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...