Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelschikking

  30-8-2005 19:06:41
nog een vraagje ivm de tafelschikking op het avondfeest: waar zetten jullie de jongere gasten (diegene die het meeste gaan dansen): vanvoor in de zaal of vanachter? Ik wou eerst alle jongeren vanvoor zetten, dicht bij de dansvloer, maar iemand zei mij dat het beter was om die vanachter te zetten, zodat tijdens het dansfeest niet het meeste volk (de ouderen) vanachter zitten aan de tafels en de rest op de dansvloer, maar dat het leuker en gezelliger voor iedereen is om de jongeren eerder wat vanachter te zetten, omdat die toch zowiezo gaan dansen en de ouderen vanvoor, zodat die zo ook meer zin hebben om te dansen, en zo niet, ze toch nog goed kunnen zien naar de dansvloer. Wat denken jullie?

ann

Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1008


Patrick
8-10-2005
 Meld misbruik30-8-2005 19:58:42

Ik vind dit geen slecht idee alhoewel ik er ook nog niet helemaal uit ben.

Maar lijkt me inderdaad bevorderlijk voor de ouderen te laten dansen.



An
24-9-2005
 Meld misbruik31-8-2005 8:16:35

Bij ons is het zelfs zo dat er in de zaal een niveauverschil zit. Geeft echt een leuk effect, maar ik ga dus zeker de "jeugd" boven zetten omdat zij inderdaad toch dansen en er niets mee inzitten een paar trapjes te doen. En dan kunnen de "zitters" genieten van het zicht van de dansers. Oudere mensen hebben graag alles gezien en houden graag een oogje in het zeil. Dus zet hen maar dicht tegen de dansvloer.
Ook naar jullie openingsdans toe. Je vrienden enzo hebben nog betere ogen en komen wel wat dichter als ze het niet zien. "Tante Josefien en Nonkel Marcel" willen graag alles zien van jullie plakker en zijn niet blij als ze dan ergens vanachter in een hoekje worden geduwd, want zo zien zij dat dan.
Hopelijk geraak je er uit.

Groetjes,

An & Tom 24/09/05


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...