Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verkiezingen

  8-5-2009 13:41:38
Hallo,
zijn er nog 6 juni bruidjes die de dag na hun huwelijk moeten gaan stemmen?
Mischien een domme vraag, maar mag je er niet voor vrijgesteld worden?
Groetjes Marissa
06/06/09

Marissa

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 927


Nathalie
27-6-2009
 Meld misbruik8-5-2009 13:53:50

ik moet zelfs bijzitter gaan zijn bij die verkiezingen. ik denk niet dat dat een reden is voor vrijstelling maar op de meeste plaatsen kan je toch al vrij laat nog gaan stemmen dus kan je snel even gaan na het uitslapen!
groetjes
Nathalie



Marissa

 Meld misbruik8-5-2009 14:43:35

Hoi Nathalie,
dit vind ik echt wel erg voor jou!
Ja we kunnen gaan tot 15.00 uur dus eigenlijk wel tijd genoeg maar had het leuker gevonden als we echt een dagje samen onder ons 2tjes kunnen zijn. Om te genieten van elkaar en uit te rusten... Maar ja niets aan te veranderen natuurlijk.
Toch nog heel veel plezier op je trouwdag gewenst.
Groetjes Marissa



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik8-5-2009 14:44:18

En als je het echt niet ziet zitten geef dan een volmacht...
Bij de vorige verkiezingen was het de avond ervoor mijn zus haar verjaardagsfeestje.
Wij hebben 's ochtends samen ontbeten en zijn rechtstreeks gaan stemmen en dan ons bedje in...
Was best plezant ;-) Misschien kunnen jullie het ook zo doen.



Nele
6-6-2009
 Meld misbruik8-5-2009 14:47:20

Hier ook een bruidje van 6 juni.
Ik zal waarschijnlijk na de middag gaan stemmen om toch nog wat uurtjes te kunnen slapen.
Ofwel rechtstreeks na het avondfeest met onze trouwkleren nog aan :-)



Marissa

 Meld misbruik8-5-2009 14:48:55

Mischien kan het zelfs nog heel grappig worden moesten we rechtstreeks doorgaan met onze trouwkleertjes aan! Goed idee Nele. :)



Nadia
6-6-2009
 Meld misbruik8-5-2009 15:19:04

Hé Bruidjes,

Ik moet ook gaan stemmen na onze trouw.
Wij denken eraan om rechtstreeks na het feest te gaan stemmen :-)
@Nathalie : ik moest ook gaan bijzitten, maar heb een brief + uitn verstuurd naar de vrederechter & ik moet niet gaan.

Groetjes,
Nadia


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...