Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dag na huwelijk

  7-5-2009 20:13:02
Dag iedereen!
Heeft iemand van jullie een leuk idee om de dag na ons huwelijk te doen? We wilden graag naar de sauna gaan, maar nu blijkt dat deze gesloten is de dag na onze trouw! Zo jammer! Ik zoek nu een andere activiteit omgeving Limburg (België). Alle ideetjes zijn welkom!

Groetjes,
Sarah
30 mei 2009

Sarah
30-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1089


ellen
4-7-2009
 Meld misbruik7-5-2009 20:26:11

hey,

kan je niet echt helpen... maar ben je niet te optimistisch. ik zou eerder denken aan slapen... slapen...
tuin opruimen van de vrienden-varkens die deze versiert hebben.
een ontbijtje aan huis en dan ontbijt op bed lijkt me ook wel leuk.

groetjes ellen



isabelle
16-9-2009
 Meld misbruik7-5-2009 20:41:38

Ja, slapen of welnesscentrum.



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik7-5-2009 21:14:51

Ik denk dat we een ontbijt gaan laten komen. (allé tegen de middag ofzo) dan zal het envelopjes opendoen zijn en lezen denk ik. Ook het gastenboek doornemen enzo. Voor de rest rusten denk ik.

groetjes, Carolina



Daisy

 Meld misbruik8-5-2009 7:44:17

Wij gaan de dag na ons huwelijk ook gewoon rusten en thuisblijven. Gewoon rustig wat kadotjes opendoen en zo.

De dag daarna vertrekken wij op huwelijksreis, dus ik denk dat we die zondag wel kunnen gebruiken om te rusten.



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik8-5-2009 7:46:22

Je bent inderdaad doodmoe de dag na je huwelijk. Wij hebben een lekker ontbijtje gedaan en zijn daarna naar huis gereden (we sliepen in een hotelletje), waar we met ons tweetjes heel gezellig de cadeautjes hebben geopend en de kaartjes hebben gelezen. Daarna zijn we naar de ouders gereden om samen na te genieten.



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik8-5-2009 10:36:24

Wij gingen normaal naar de schotse feesten in Alden biesen voor een optreden van onze favo groep. maar omdat ik ziek geworden was, hebben we dat maar niet gedaan.
Nu hebben we uitgeslapen, kaartjes gelezen, gastenboek (ook kaartjes) gelezen, ...
We hebben lekker overschotjes van onze bbq gegeten en 's avonds al de film gekeken van onze trouw (gefilmd met onze eigen videocamera)
Ook zijn onze mama's even langsgeweest, alsook onze beste vrienden, die nog een klein kadootje (foto van ons met mijn metekindje) meehadden.

Een relaxte dag, maar enorm genoten. Maar had toch graag naar dat optreden geweest, had me er zo op verheugd...

Groetjes
Heidi
13/09/2008



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik8-5-2009 11:59:02

Hey,

Gewoon rustig naar huis als je 's morgens ergens anders slaapt.
onze fotograaf had al wat foto's op cd gezet, daar wat naar gekeken, dan es bij de schoonouders, valiezen gemaakt voor op congé te vertrekken.
Maandag richting Andalusie.
geloof me de dag na je trouw, niet teveel plannen, geniet er gewoon van! Lekker thuis met u 2kes, cadeau's en envelopjes opendoen, er is niks leukers!

Marieke
18/04 is voorbij :(



Diane
16-5-2009
 Meld misbruik8-5-2009 16:56:46

Wij hebben ook niets speciaal gedaan en die dag is voorbij gevlogen. Iets langer slapen, lekker ontbijten, heel veel napraten en nagenieten, naar de zaal voor nog een paar zaken af te halen... De eerste foto's bekijken die familie heeft genomen...
Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...