Nu Online
Momenteel zijn er 16 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer elkaar voor het eerst zien?

  30-8-2005 10:13:23
Lieve medebruidjes,

Ik vroeg mij af: als jullie toekomstige jullie ’s morgens komt ophalen: hoe doen jullie dat dan?
Doen jullie de deur open en ziet hij je dan voor het eerst? Of laat je hem binnenkomen en kom je dan van de trap af?

Groetjes,
Sophie

Sophie

Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1174


Els
1-4-2006
 Meld misbruik30-8-2005 10:15:13

Ik vind het van de trap afkomen wel romantischer eigenlijk ;-)



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik30-8-2005 11:04:59

Dag Sophie

De trap vind 'k wel tof, maar ik ben momenteel de trap aan het afschuren en onze gang is nogal smal, dus om foto's te nemen is dat niet echt ok.

Bij ons zal het dus aan de deur gebeuren!

Groetjes

Vanessa


09/09/05



sonja
30-9-2005
 Meld misbruik30-8-2005 11:17:06

Ik had gedacht om ons eerst "alleen+fotograaf" te zien boven in mijn kamer en vervolgens dat hij al naar beneden gaat en ik dan de trappen af kom en dat de overige gasten me dan pas zien.



An
24-9-2005
 Meld misbruik30-8-2005 11:23:31

Bij mijn ouders is er vanuit de eetkamer + leefkamer een trap naar de woonkamer + slaapkamers. Ik kom dus van die trap, die mijn mama gaat versieren met bloemen enzo en dan staat mijn ventje onderaan de trap en de rest van de familie erachter in de eet- en leefkamer.

Spannend! Krijg kriebels als ik eraan denk en het hier typ. Binnen 25 dagen is dit moment nu al voorbij en zitten we in het gemeentehuis.

An & Tom 24/09/05



Sophie

 Meld misbruik30-8-2005 11:36:20

Hallo An!

Inderdaad super spannend!
Binnen 25 dagen sta ik momenteel voor de ambtenaar van de burgerlijke stand en is het ons wettelijk huwelijk.
De kriebels komen ook al!

Groetjes,
Sophie & Philippe 24/09/2005



Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik30-8-2005 15:04:30

hoi Sophie

Bij ons doet mijn mama of papa de deur open en ik kom dan van de trap ... mijn grootste nachtmerrie is dan ook dat ik zou ztruikelen want we hebben een hoge, steile trap en ik heb een sleep(je) aan mijn kleed. Misschien moet ik voor alle zekerheid maar achter de deur van onze woonkamer komen ;)
Voor ons is het nog 17 daagjes en hoewel ik nu wel al enorm veel kriebels krijg, kan ik gewoon niet meer wachten!!!

groetjes!!
Gaelle & Kimble
16.09.2005



ann

 Meld misbruik30-8-2005 18:33:49

Bij ons verloopt dat niet zo klassiek, want wij wonen als lang samen en wij gaan gewoon lekker samen thuis in ons eigen bedje slapen. Ik kan niet bij mijn ouders gaan slapen de nacht voordien, want die wonen te ver weg. Ook mijn schattie niet,want die zijn ouders wonen in Nederland. Bovendien vind ik het zo zielig om mijn schattie de laatste nacht ergens anders te laten slapen,want hij slaapt nog altijd het beste in zijn eigen bedje! Ik ook trouwens! Dus wij houden de avond voordien een knus avondje samen thuis, met wat champagne ed en vroeg het bedje in!
S'Morgens ga ik eerst opstaan en me wassen, en dan vertrek ik naar de visagiste en de kapper (met de fotograaf!). Intussen maakt mijn schattie zich klaar. Mijn ouders en zus zullen al vroeg arriveren om de suite op te vangen en het huis in orde te brengen. Als ik terug kom, blijft mijn schattie beneden en vertrek ik met mama en zus naar boven om me klaar te maken. En dan gaat mijn schattie onder aan de trap staan met zijn boeketje en dan kom ik in stijl naar beneden. En dan begint de grote dag (17 september!)
Groetjes,
Ann



Isabelle
19-8-2005
 Meld misbruik31-8-2005 11:36:12

Ik ben reeds 12 dagen getrouwd.
Wij woonden nog niet samen daar wij aan het bouwen waren. Mijn vriend heeft de nacht vooraf in ons nieuw huisje geslapen en ik bij mij ouders. S'middags kwam hij dan met het boeketje aan de deur bellen ik deed dan de deur open en ontving het boeket. De fotograaf trok foto's van dit gebeuren. Ik heb niet van de trap afgekomen daar hij het toch ging zien door het glas boven de deur en ik ging er nog bij kunnen struikelen ook met mijn sleep. Ik vind hetzelfde of men nu van de trap afkomt of de deur opendoet, hij ziet je voor de eerste maal zoiezo.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...