Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Chauffeurs gezocht

  6-5-2009 21:06:45
Hey medebruidjes en bruidegommen,
Wij trouwen op 8/08/09. Voor 's avonds zijn we nog op zoek naar enkele chauffeurs die met onze wagens de mensen van de suite en de familie willen naar huis voeren. Ik dacht enerzijds dat het misschien leuk zou zijn om via deze weg iemand te vinden. Ik ben bereid om op jullie trouw dan dezelfde service te leveren...
Ik dacht eventueel aan 2 koppels of enkele vrienden, en de keuze te laten om op de feest te eten of slechts na het diner te komen. Ik dacht aan als vergoeding diner + fooien en tegenprestatie of vaste vergoeding. Wat denken jullie? Zijn er mensen die dit zien zitten? Wij willen niemand van de familie met die taak opzadelen. Onze feest is in Dendermonde, de familie woont in groot aalst.

Bedankt voor jullie berichtjes,

Bjorn en Karel

Bjorn
1-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1115


Laetitia
20-6-2009
 Meld misbruik6-5-2009 21:17:15

Hey,

Jammer genoeg zijn wij op reis dan, maar ik wou gewoon even laten weten dat ik dit een supertof initiatief en idee vind. Wij hebben uiteindelijk een busje gehuurd om dit probleem op te lossen, wilden er ook geen vrienden of familie mee belasten. Maar jouw idee vind ik gewoon fantastisch :-) Dat we daar zelf niet aan gedacht hebben.

Hoop echt dat jullie volk vinden. Veel succes!!!

Groetjes



Ans
8-8-2009
 Meld misbruik6-5-2009 21:29:40

SUPER tof idee. Ik zou je heel graag willen helpen maar ik trouw zelf die dag!! Anders graag!

Veel succes met het zoeken naar je chauffeurs :-)



Veronik
27-9-2009
 Meld misbruik6-5-2009 21:39:57

Hoi Bjorn en Karel,

wat bedoel je juist met 's avonds. Bedoel je dan 's nachts als de mensen het feest verlaten om naar huis te gaan?




Heidi
20-6-2009
 Meld misbruik7-5-2009 14:23:03

Hallo,
Tof idee; ik wil wel helpen! Maar kan je laten weten rond welk uur je dit ongeveer verwacht en waar het ergens is (stad/gemeente)?



Bjorn
1-8-2009
 Meld misbruik7-5-2009 18:15:47

Hallo Heidi, Veronik en andere lezers,

Het is inderdaad 's avonds of eerder 's nachts dat ik mensen nodig heb. De suite komt aan met een bus in de feestzaal. Ik heb via het werk enkele wagens geregeld waar ik dan deze mensen mee naar huis kan voeren. Voor de ouderen zal dat rond middernacht beginnen, het meeste zal later zijn. De bedoeling is wel dat mensen die in elkaars buurt wonen zoveel mogelijk afspreken. Mijn ouders logeren in een B&B naast de feestzaal, dus dat is geen probleem. Wij, onze getuigen en het grootste deel van de familie woont in Aalst, zo'n 10 km. Een enkele rit zal naar Ninove moeten, dat zal het verst zijn.

Bedankt voor julie interesse.

Voor vragen mogen jullie me zeker ook mailen op bjorn.moriau@telenet.be

groeten

Bjorn en Karel


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...