Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hotelletje de nacht na onze trouwdag?

  6-5-2009 18:59:57
Wij waren aan het denken om een hotelletje te doen voor de nacht na onze trouwdag.. Omdat wij vrienden hebben die het nogal durven uithangen aan de huizen van pasgetrouwde koppeltjes (lees: deur voor de voordeur inmaken en dus niet meer binnenkunnen) maar ook omdat we pas in september op huwelijksreis gaan en toch even een nachtje voor onszelf willen..
Wat denken jullie hiervan? Weggegooid geld of romantisch?

Groetjes

Ellen
23 mei 2009

Ellen
23-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1026


Jessica
8-8-2009
 Meld misbruik6-5-2009 19:10:27

Ik denk zeker super romantisch als het budget het nog toelaat :-)
Groetjes
Jessi



Brecht
30-5-2009
 Meld misbruik6-5-2009 19:18:26

romantisch natuurlijk, wij krijgen van onze zaal waar we huwen een nacht een bruidsuite in het parkhotel in Kortrijk met taxi service heen en terug :-p!



Séverine
26-6-2009
 Meld misbruik6-5-2009 20:52:20

ik vind dit ook romantisch, wij krijgen ook van onze feestzaal een suite in hotel bell x in wevelgem.

grtz
severine (26.06.2009)



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik6-5-2009 23:42:35

Ik zou er dan wel een tweede nachtje ineens bijnemen. Aan dat eerste ga je niet zo veel hebben. Van het tweede kun je pas echt genieten.

groetjes, Carolina



Lien
23-5-2009
 Meld misbruik7-5-2009 8:22:36

Wij hebben een hotel afgehuurd met 5 kamers voor de volledige suite. Aangezien we de enige gasten zijn in het hotel die nacht, nemen we rond 11u30 samen ontbijt.



Tineke

 Meld misbruik7-5-2009 9:05:30

Doen! Wij zijn ook op hotel geweest de avond van onzen trouw. De kamer was helemaal versierd door de mama's dus dat was een leuke verrassing. We kregen ontbijt op bed en konden heerlijk bijkomen van de vermoeiende dag.
Vergeet dan wel geen kofferke :-)
Ik had wel een koffertje ingepakt 's ochtends, maar van de zenuwen was ik vergeten er een broek in te steken. Dus ik heb mijn kleed de dag erna terug moeten aandoen...was eigenlijk wel grappig



Eef
4-7-2009
 Meld misbruik7-5-2009 10:00:16

Idd zeker doen! Wij hebben ook een Bed & Breakfast geboekt voor onze huwelijksnacht. We opteerden vooral voor de B&B omdat deze heeeeeel romantisch is, we huurden hem dan ook volledig af (3 kamers) zodat we samen met onze getuigen hier een nachtje kunnen doorbrengen en 's morgens krijgen we een champagne-ontbijt geserveerd ...
Groetjes,
Eef



Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik7-5-2009 11:23:06

kheb een hotel geboekt: www.serwir.be

Het viel nog wel goed mee van prijs: 84,5 euro met ontbijtbuffet bij!

We kijken er al naar uit :D, maar nog meer naar de dag zelf he ;)

Groetjes

Ellen
23 mei 2009


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...