Nu Online
Momenteel zijn er 95 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

waar moet ik beginnen?

  8-1-2004 20:01:13
Hallo! Ik ben Daisy en mijn vriend heeft me onlangs ten huwelijk gevraagd. We hebben ook al een datum, maar dat duurt nog even, hoor! 06-08-05, dat wordt onze trouwdatum, dus nog anderhalf jaar wachten. Nu weet ik niet of ik al dingen moet regelen. Sommigen zeggen dat ik al voor een zaal, een fotograaf en een dj best kan kijken. Of is het daar nog te vroeg voor? Ik vind het in ieder geval toch al spannend! Weet er iemand trouwens leuke adressen (van vanalles!) in Limburg? Alvast bedankt! Groetjes Daisy

Daisy
29-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1560


Marjolein

 Meld misbruik8-1-2004 22:40:32

Hey Daisy!

eerst en vooral: proficiat met je verloving! Het is wel nog anderhalf jaar wachten, maar de tijd gaat zo vlug en er staat je een hele leuke tijd te wachten!
Je kan inderdaad best al voor een zaal kijken. Een fotograaf en DJ kan ook al. Een zaal is toch het dringendst denk ik, zeker omdat je op 6 aug wil trouwen, dan heb je meer kans dat die zaal dan nog vrij is. Ik zou zo zeggen, veel plezier met de zoektocht! Ik trouw op 18 september 2004, dus van mij is het ook nog een tijdje.
Groetjes, Marjolein




18-9-2004
 Meld misbruik9-1-2004 8:43:54

Ook een dikke proficiat van mij!
ik trouw ook op 18 september, maar volgens mij gaat het er supersnel zijn!
Ik denk inderdaad dat een zaal het eerste is wat je nu moet doen, bedenk op voorhand wel even hoeveel gasten je ongeveer denkt te hebben en overleg (met je ouders) over het budget, zodat je niet in het wilde weg naar zalen moet zoeken.
Wij trouwen in de abdijhoeve in Kelchterhoef (www.abdijhoeve.be ). Inlimburg heb je ook nog borgerhof, de barrier (duur!), dennenhof in bokrijk, krekelhof in hasselt, de baenwinning enz.
succes!



Letitia

 Meld misbruik9-1-2004 10:06:39

Dag Daisy en gefeliciteerd! Wel zoals de andere meisjes zeggen, een zaal is het belangrijskte want als dat niet hebt kan de rest niet. Een gastenlijst moet natuurlijk ook gemaakt worden want je moet weten hoe groot de zaal moet zijn! Ik had mijn dj een jaar en half op voorrand geboekt omdat hij het druk heeft maar als ik van u was zou ik de dj, fotograaf en cameraman al bellen om te zien tot wanneer ze al gereserveerd zijn. Dan heb je al een idée van wanneer je deraan moet beginnen.... Ik had mijn kleed ook lang op voorrand besteld maar wees voorzichtig derbij want ik ben ondertss enkele kilo's bijgekomen en jah das geen aangename zaak. Vergeet één zaak niet; hoe meer je op voorrand boekt, hoe meer je op u gemak van alle voorbereidingen kunt genieten zonder te stresseren. Der is zoveel om aan te denken, als je al een deel op voorrand doet dan heb je grust tijd voor de rest.... Veel succes!



Rebecca
7-5-2005
 Meld misbruik10-1-2004 14:19:52

Hallo en proficiat! Ik trouw op 7 mei 2005, dat is ook nog een tijdje maar we zijn er toch ook al mee bezig, we krijgen constant verwonderde blikken dat we er zo vroeg mee begonnen zijn maar ons stoort het niet en we hebben nu meer kans dat de persoon die ons eerste keus is nog vrij is. Wij zijn eerst begonnen met te bedenken hoe we het willen doen, in welke sfeer het moet doorgaan want daar hangt natuurlijk veel van af! Wij hebben geen feestzaal maar hebben dus eerst op zoek gegaan naar een 'gewone zaal' en nu zijn we op zoek naar een traiteur! Ik zou nog niet direct alles vastleggen, ik zou eerst eens goed bedenken wat je wil want je hebt nu veel tijd om het net zo origineel te maken als je zelf wilt! Wat we ook direct gedaan hadden was trouwboekjes kopen en naar trouwbeurzen gaan, heel interessant voor een fotograaf te vinden!
als je me wilt bereiken: rebeccadelahaut@hotmail.com en succes!



Nadia
16-4-2004
 Meld misbruik16-1-2004 21:51:38

hoi daisy,
mijn naam is Nadia en ik trouw op 16 april 2004 dus niet zolang meer wij hadden ook anderhalf jaar van te voren alles al geregeld we waren zelfs de eerste in het gemeente huis wij hebben feest bij oppenhof in Kessenich een heel gezellige zaal en valt heel goed mee kwa prijs alle nog veel succes met het voorbereiden
groetjes Nadia



kristien

 Meld misbruik17-1-2004 17:23:31

Hoi Daisy,van harte proficiat en als je wil kan ik je wel enkele adressen doorgeven.Volgende week is het in Gent in Flanders-expo de grote huwelijksbeurs.zeker eens gaan kijken als je kan.Als ik je adressen kan doorgeven:het mijne is:twin_towers_1@msn.com



Christa
4-6-2005
 Meld misbruik22-2-2004 18:04:26

Wij gaan ook trouwen volgend jaar. 4 juni 2005, maar zijn al druk aan het regelen.

In Gelderland is het bij zalen die erg populair zijn zelfs noodzakelijk om alles al lang van te voren te regelen. Wij wisten in welke zaal we het feest wilden geven en daar hebben we heen gebeld. Heel mei en juni 2005 op de vrijdagen en zaterdagen volgeboekt op 2 enkele data na. Nu hebben wij niet iets speciaals met een datum, dus ons maakte het niets uit, maar als jullie iets met die datum hebben, moet je zeker zorgen dat je een zaal regelt. Heel veel succes, maar vooral ook plezier en geniet net als ons van de voorbereidingen.



Mieke
24-6-2005
 Meld misbruik3-3-2004 14:28:53

Hoi Daisy!!
Eerst en vooral proficiat!! Ikzelf trouw ook pas volgend jaar juni maar ben al ook al bezig met dingen te regelen.
Eerst heb ik de zaal gekozen, een gewone zaal maar er hing een traiteur aanvast en die prijzen vielen goed mee. Daarna heb ik ook al de DJ gereserveerd, Dirk Jacobs van Diepenbeek. Hem en zijn team heb ik ontmoet op de trouwbeurs in Hasselt. Voor de rest kun je nog niet veel doen, heel veel nadenken over hoe je wat wilt doen en zorg dat je dit ook dadelijk kan opschrijven. Zodat er niks verloren gaat, bv droomkleed, versiering kerk-thuis, vervoer, trouwringen,...
Als je voor de kerk trouwt kan je mss trouwboekjes bijeensprokkelen, zo ontdek je mss mooie teksten. En als je wil, kan je zelfs hiervan een "kladversie" maken (dat heb ikzelf ook gedaan).

Ik wens je heel veel succes verder!!!
Als je wilt mag je me altijd contacteren: mieke_vannitsen@hotmail.com

Groetjes
Mieke
Xxx



Nancy
9-7-2005
 Meld misbruik21-3-2004 20:42:34

Hallo en een dikke proficiat !!!
Mijn vriend en ik trouwen op 09/07/2005 en ieders reactie was dat we "zot" zijn om nu al voorbereidingen te treffen. Maar als je ziet wat er allemaal bij komt kijken, ben ik blij dat we er al aan begonnen zijn. De zaal die wij absoluut moesten hebben, is dit jaar elke zaterdag al geboekt (en trouwen in de winter, wil ik niet). Voor de kerkdienst, zijn we ook niet te vroeg, want er trouwt al een koppeltje die dag.
Neem gerust je tijd om alles te plannen en nog veel plezier !!!



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 22:06:08

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...