Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotoalbum

  5-5-2009 17:08:12
Hey bruidjes allemaal,

Ik en mijn man zijn sinds 4 april getrouwd en hebben sinds dit weekend onze foto's. Nu zouden we graag een digitale fotoalbum willen maken( ongeveer 39x33cm) maar weten niet goed welke sites zo'n grote fotoboekken aanbieden en welke sites goede kwaliteit leveren. Hebben jullie soms een idee?

Groetjes

Imke

Imke
4-4-2009
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1209


fabienne
23-5-2009
 Meld misbruik5-5-2009 18:52:01

Hallo,

Ik vind veruit de beste kwaliteit en de mooiste fotoboeken te vinden op blurb.com. Je kan daar je kwaliteit van papier, cover enzoverder kiezen. Neem er eens een kijkje, je ziet daar voorbeelden van boeken staan.

groetjes!



isabelle
16-9-2009
 Meld misbruik5-5-2009 18:57:20

Hoi
ja blurb is erg goed, ziet er zeer professioneel uit, en het is echt wel nog betaalbaar. Bij blurb krijg je een zeer gedetailleerde editor, zodat je vanalles kunt doen met je foto's.
Fotobuch.de is ook een mogelijkheid, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Groeten en succes! Laat ook eens weten wat je uiteindelijk gekozen hebt en wat je ervaringen zijn. Ben benieuwd :-D



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik5-5-2009 19:43:09

http://www.online-foto.be/

zij hebben ook grote boeken. Zie ook rechts op hun site. Daar staat een blauwe en groene boek. Deze aanklikken. Die boeken kan je in 3 maten krijgen. In stof en lederlook. Wij denken eraan om zo een grote boek voor ons te bestellen en een mini versie voor de ouders enzo. Zelf heb ik er nog niks bij besteld maar mijn moeder heeft er een boek besteld gehad met vakantiefoto's. Dit zag er heel goed uit. Ook dik papier.

groetjes, Carolina



Inge
14-7-2009
 Meld misbruik5-5-2009 19:44:08

Hallo,

ik heb al met pixbook.com fotoboeken gemaakt en ook via de website van hema kan je mooie fotoboeken maken.

groetjes,
Inge



Ellen
28-8-2010
 Meld misbruik5-5-2009 20:07:36

Hallo Imke,

Ik heb al verschillende fotoboeken laten maken via www.tictacalbum.be . Goede kwaliteit, redelijk van prijs en je kan er vrij veel mee doen. Met andere sites heb ik niet echt ervaring.

Wat ook heel leuk is, is een foto op canvasdoek laten printen. Wij hebben er verschillende in ons huis hangen van ons die ik laten maken heb via www.canvascompany.be . Je kan het formaat volledig zelf kiezen en het is echt goed gedaan.

Succes !
Ellen



Nele
7-2-2009
 Meld misbruik6-5-2009 19:18:45

Wij hebben dit gedaan via kruitvat is zeer gemakkelijk, surf maar eens naar de site.
Groetjes
ps prijs is afhankelijk van het aantal pagina's



funfoto

 Meld misbruik8-5-2009 7:59:16




Imke
4-4-2009
 Meld misbruik8-5-2009 19:03:27

Hey daar,

bedankt voor alle reacties, waarschijnlijk gaan we werken met pixbook want heb hier al veel goede commentaar over gehoord.

Groetjes

Imke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...