Nu Online
Momenteel zijn er 42 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

IDEE VOOR VRIJGEZELLENAVOND/WEEKEND

  29-8-2005 13:55:34
Mijn vreind en ikzelf wonen al een tijdje samen en willen onze vrijgezellenafscheid samen vieren.
We zouden dit met 15-20 personen willen vieren en er eventueel een weekend van willen maken.
We trouwen 3/12/2005 dus putje winter, een buitenactiviteit is dan niet echt ideaal. Iemand een luk idee ?

mirella
3-12-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1206


kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik29-8-2005 15:32:03

Hey Mirella,

wij trouwen op dezelfde datum.

Ik weet niet of een buitenactiviteit niet kan.Hangt er natuurlijk vanaf wat jullie willen maar al eens gedacht aan een weekendje "survival" in de ardennen?

groetjes
kathleen



Dimitri
4-8-2006
 Meld misbruik29-8-2005 16:53:49

paintball...vrouwen versus de mannen ?!

Dimi (8/4/2006)



gert
12-11-2005
 Meld misbruik29-8-2005 17:00:21

Hey Mirella,

Wij willen onze vrijgezellenavond ook gedeeltelijk samen vieren en hebben dit dan ook duidelijk gemaakt aan diegenen die dit gaan organiseren.
Waarschijnlijk zullen we eerst apart iets gaan doen en gaan eten, om dan na het eten ergens samen te komen. In een weekend kan dit uiteraard ook georganiseerd worden : samen op weekend, maar toch een aantal activiteiten apart gaan doen. Of een weekendje center parcs misschien, met een bungalow voor de mannen en één voor de vrouwen ?

Groetjes,
Gert



Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik30-8-2005 8:16:18

Mijn 15 vriendinnen zijn me komen halen smorgens om 10 uur met een bus! Allemaal hadden ze dezelfde tshirt aan met mijn foto op! En ik moest een kroontje op en een lint "Miss Vrijgezel 2005"!
We zijn gegaan naar Amsterdam! Waar we zijn gaan picknikken in Vondelpark met Champagne etc. Daarna op grachten gaan varen!
Dan samen met 16 meisjes een restyling bij de coiffeur, waar we glas wijn kregen! Nadien zijn we uit gaan eten en op stap geweest in Jimmy Whoos etc ... Was een lange maaar superzalige dag!!

xxx



Janneke
25-6-2006
 Meld misbruik4-10-2005 12:50:58

kijk eens op www. rooiesok.nl. Mischien een leuk idee


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...