Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Origineel geschenk

  8-1-2004 14:57:37
Wij verloven ons op 4.04.2004 en trouwen op 21.05.2005

Heeft er iemand originele id-en wat ik als geschenk aan mijn (toekomstige) verloofde kan geven?

Ps: kan er iemand (uit West-Vl.) misschien ook nog een tip geven over goeie trouwzalen (we twijfelen nog ...)

Merciekes !

Katrien

Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 855


Anne-Sophie

 Meld misbruik9-1-2004 10:32:08

Wat de feestzalen betreft:
1) Manoir Stuivenberg: Ik heb al een paar feesten meegemaakt in deze feestzaal en alles was tot het uiterste verzorgd!
We hebben deze feestzaal niet genomen aangezien de trouwmis in Oudenaarde doorgaat en dat dit te ver zou zijn.
2) Het Blauwhuis: Hier hebben we aan getwijfeld. De reden waarom we dit niet genomen hebben is het feit dat de feestzaal niet in het kasteel ligt. Zeker een aanrader!
3) Marquette: te commercieel? Zeker en vast in orde!
Wij hebben gekozen voor Kasteel van Saffelaere omdat ik het volste vertrouwen heb in de eigenaar.
We hebben ook Het klokhof en Carlton in Marke en Le Saulchoir in Celles bezocht.
Tussen welke zalen twijfel je?



Katrien

 Meld misbruik9-1-2004 11:28:06

Wij twijfelen tussen de Marquette (Marke) en de Shamrock (Tielt).

Het enigste probleem is dat in de Marquette maar tot maximum 200 man binnenkan op het avondfeest...

Misschien wordt het de Shamrock (omdat het bekend staat voor het lekkere eten - wat ook niet onbelangrijk is)...

In beide zalen hebben we een optie maar we zullen toch eerstdaags moeten beslissen.

Merci voor je hulp !



An-Sofie
3-3-2008
 Meld misbruik9-1-2004 14:32:37

Wij hebben het Oud SintJanshospitaal in Brugge. Erg mooi kader, en het eten zou ook lekker zijn.
Wij hebben heel wat zalen afgelopen, maar toen we oud sint jan zagen, wisten we zonder naar elkaar te kijken dat het dat zou worden. We hebben alletwee een bijzondere voorliefde voor Brugge, dus is dit voor ons wel ideaal. Mijn ouders vonden het ook wel grappig: ze werken allebei in een ziekenhuis, en nu kiezen wij als trouwzaal opnieuw voor een (oude) hospitaal.

Andere zalen die we bezocht hebben:
Cortina en Marquette (ongetwijfeld is alles daar dik in orde, maar het prijskaartje was nogal stevig, en dat kon ons budget niet aan),
Het Blauwhuis (zijn we al eens naar een feest geweest, was heel goed, maar toen we gingen kijken waren ze helemaal niet vriendelijk, en dat heeft ons doen afknappen),
Manoir stuyvenberg (inderdaad heel goed, maar weerom: heel stevig prijskaartje).
De Shamrock ken ik ook goed, is bij wijze van spreken in mijn achtertuin, maar dat viel af, omdat mijn neef er een maand voor ons trouwt, en we willen niet twee keer hetzelfde feest.
De Visscherie in Oostrozebeke is ook heel erg populair hier in de streek.

Veel succes met je zoektocht!

AnSofie



Sandra
3-4-2004
 Meld misbruik9-1-2004 16:56:57

Hoi,
wij trouwen in Maelstede (Kuurne)! Ze hebben 2 zalen, een grote en een kleinere. Wij hebben voor de kleinere gekozen: heel sfeervol en met een prachtige orangerie voor de receptie. Ik weet niet hoeveel mensen jullie van plan zijn uit te nodigen? Kijk gerust eens op www.maelstede.be
Groetjes, en veel succes nog met de voorbereidingen!
Sandra



Sarie
3-4-2004
 Meld misbruik10-1-2004 13:02:05

Wij trouwen op 3 april 2004 in Salons Denotter in Zedelgem. We worden steeds vriendelijk ontvangen en staan voor alles open (wij willen een vegetarisch feest).



bianca
10-12-2004
 Meld misbruik10-1-2004 13:22:26

kijk eens bij :
www.geefeenster.nl dat is echt orgineel

groetjes bianca



Rebecca
7-5-2005
 Meld misbruik10-1-2004 14:23:09

hallo,
wij trouwen op 7 mei 2005 in een parochiezaal bij ons in de buurt! Misschien een idee? De voordelen: heel goedkoop en je doet ermee wat je wilt! Wij zijn ook aan niets gebonden qua eten en stijl en zo, volledig vrij en dat vond ik wel interessant! Nadeel: de opruim is voor jou (of je vrienden) en je moet het ook zelf versieren!
Groetjes,
Rebecca



Katrien

 Meld misbruik11-1-2004 11:03:12

Merci dames voor jullie hulp !

Allen succes met jullie voorbereiding !



Alan
30-4-2004
 Meld misbruik28-2-2004 15:55:52

Salons 't Oud Gemeentehuis te Wichelen is best gezellig en het zijn erg vriendelijke mensen. Maar je zal moeten wachten tot na 30 april om te weten of het eten ok is :-).



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 22:06:30

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be



Evi

 Meld misbruik6-9-2007 9:56:38

Dit is een leuk idee:
http://legoutmattina.homestead.com

Luxe ontbijt aan huis geleverd. Tussen Gent en Aalst.
Wij hebben het reeds eens uitgeprobeerd en het is super super super ! Niet te vergelijken met onbijt van bij de bakker.
Het is vers en veel, erg veel. En tot in de puntjes verzorgd.
Ze hebben ook cadeaucheques.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...