Nu Online
Momenteel zijn er 212 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Boehoehoe !

  4-5-2009 20:14:17
Het moet me even van het hart. Wij hadden als getuigen onze beste vrienden gekozen, een koppel. Nu heeft dat koppel beslist om uit elkaar te gaan..... Erg jammer voor hen natuurlijk, maar ook best jammer voor onze huwelijksdag, we hadden alles mooi gepland qua tafelindeling enzo. Hopelijk komen ze tegen dan nog overeen zodat we ze niet apart moeten zetten. Toch wel beetje domper op onze vreugde, en op die van hen ook natuurlijk !!

tinneke
29-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 831


Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik4-5-2009 20:49:00

Dat koppel zijn die getrouwd? Want je mag geen getrouwd koppel nemen als getuigen hé. Ja wel een serieuze domper op de feestvreugde. Het zal er ook wel wat vanaf hangen om welke reden ze uiteen gaan hé. Hopelijk gaan ze als vrienden uiteen maar ja dat zijn meestal maar zeldzame gevallen hé. Veel succes er toch nog mee.

groetjes, Carolina



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik5-5-2009 8:15:59

Voor zo een situaties te vermijden heb ik m'n zus genomen en m'n vriend z'n vader...



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik5-5-2009 8:16:00

Voor zo een situaties te vermijden heb ik m'n zus genomen en m'n vriend z'n vader...



Sofie

 Meld misbruik5-5-2009 9:30:24

Aiaiaiai vervelend!
Kan altijd gebeuren natuurlijk en gelukkig zijn jullie zelf nog altijd gelukkig samen, dat zou veel erger zijn anders
1 voordeel: als ze tegen dan allebei een andere partner hebben, is je suite langer ;-)



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...