Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tiara en korte sluier / sluier ganse avond??

  4-5-2009 15:28:04
zijn er nog onder jullie die een tiara en een sluier zullen dragen?

mijn kleed is strapless en redelijk eenvoudig, ik heb een fijne tiara waarvan de accentjes terugkomen in het bovenste van m'n kleed,
nu heb ik een korte sluier besteld, bijpassend, omdat ik me een beetje te bloot vind op m'n rug, m'n haar is maar halflang en dus redelijk beknopt opgestoken, ben gewend van m'n haren los te dragen, zodanig nek en stukje schouders bedekt zijn,

kzou eerst geen sluiertje dragen, maar denk dat ik me meer op m'n gemak ga voelen als nek en rug niet volledig bloot gaan zijn,

zijn er nog onder jullie die beiden dragen? ik wil ook niet hebben dat de mensen het 'te' vinden?

en diegenen die ook een sluier hebben, dragen jullie deze tot en met snachts?
of doen jullie deze af in de loop van de avond?

vanessa
23-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1144


nathalie
18-7-2009
 Meld misbruik4-5-2009 15:58:02

hallo

ook ik heb strapless kleed... op aanraden heb ik toch iets genomen om over schouders te doen, maar zeker geen sluier! het is de bedoeling mijn schouders wat te bedekken in gemeentehuis (of indien wat frisser) maar de rest van de dag loop ik met blote schouders en beetje blote rug. Zeker weten!

nathalie



Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik4-5-2009 16:09:48

Hallo,

Ik heb ook een open kleed en heb voor een stola gekozen om over mijn schouders te hangen. Ik vond dit zeker in de kerk nodig, in het stadhuis ga ik het ook aanhouden denk ik. Maar voor de rest zal ik hem niet veel aandoen hoor (tenzij ik het wat koud zou hebben). Vind het zelf het mooiste zonder, maar voor de kerk vond ik toch dat ik mijn schouders wat moest bedekken.

Gewoon doen waar je je het beste bij voelt!

Groetjes,
Katrien
19/06/2009






Nathalie
27-6-2009
 Meld misbruik4-5-2009 16:37:14

Hallo,
ik heb een korte sluier voorzien bij mijn trouwkleed dat ook strapless is. mijn bedoeling is om deze op te laten tot na de receptie. Voor het eten gaat hij er dus af. ik heb wat mooie speldjes gekocht om in mijn opgestoken haar aan te brengen. onder de sluier glinsteren ze een beetje door maar en zo zorg ik ervoor dat mijn haar nog iets extra heeft, ook zonder de sluier.
Groetjes,
Nathalie
27/06/2009



heidi

 Meld misbruik4-5-2009 18:02:00

ik draag een bolero, dit om mijn tatoes te verstoppen in de kerk, ik heb ook een tiara en een halflange sluier, en als deze niet lastig zit hou ik het een hele avond aan.



Ester
7-8-2009
 Meld misbruik4-5-2009 19:46:03

hey,

ik heb ook een tiara en een korte sluier gekozen, ik wou eerst ook geen sluier maar had besloten dat het langs voor mooier is met sluier. ik ga mijn sluier alleen in de kerk dragen denk ik, omdat je anders je volledige kapsel niet gezien wordt! voor de foto's ga ik met en zonder sluier doen.

groetjes, veel succes!
ester



cien
9-5-2009
 Meld misbruik4-5-2009 21:43:08

hier ook fijne tiara en sluier tot op de poep

ik heb ook ff gedacht dat dit erover zou zijn maar het maakt het plaatje juist compleet!

je kan dit echt maar 1X doen dus profiteer ervan en maak je geen zorgen:)

ik ga de sluier zolang mogelijk aandoen omdat hij echt zooooo mooi is:)

nog 5dagen:):)
groetjes!



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik5-5-2009 13:52:25

Hey,

Ik heb ook een tiara en een sluier tot de lengte van mijn kleed (sleep van 2-3m). Mijn sluier heeft wel ook nog zone overslag ma die ga ik eraf laten doen want dan wordt het echt wel teveel op mijn hoofd :s Ik ga proberen mijn haar half los te doen. Wil wel helemaal los maar ergens moet mijn sluier aan vastgemaakt worden he...

Groetjes, Laura
www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...