Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

9 mei bruidjes, het is er bijna!!!!

  3-5-2009 17:27:51
volgens mij zaten er hier een hele hoop 9mei bruidjes...
wel girls,het is zover he:):)

ze voorspellen zalig weer joepi!!!!

wat moeten jullie nog allemaal doen?

hier nog net juiste aantallen doorgeven bij de zaal, nog een paar misboekjes knopen en bruidssuiker maken, programma's opstellen en uitdelen voor de suite enz

en natuurlijk koffer maken voor de honeymoon!

de zenuwen gieren door heel mn lijf:)

cien
9-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1211


Ann
9-5-2009
 Meld misbruik3-5-2009 17:49:05

hey hier ok een 9 mei bruidje!
Wij moeten enkel nog de liedjes kiezen voor de intrede van de zaal en de taart en wil door de stress niet echt lukken!help!
Voor de rest alles in orde moeten ook enkel nog het aantal gasten doorgeven maar dat is voor woensdag! Hopelijk is het inderdaad mooi weer maar via de weersite van skynet ziet het er niet goed uit voor ons(ik kijk onder Sint-Niklaas) nu maar duimen en hopen!!
hou jullie taai allemaal!
Ann en Tom 9/5/9



Mandy
8-5-2009
 Meld misbruik3-5-2009 19:04:34

Hey,

Hier een 8 mei bruidje.
De zenuwen staan hier echt op springen. Heb zelfs moeilijkheden met slapen.

En als de dag er is zijn die waarschijnlijk helemaal weg.

Hier is alles in orde, alleen nog lintjes halen voor aan de auto's.

Groetjes en niet te zenuwachtig proberen te zijn he.
x



Caroline
9-5-2009
 Meld misbruik3-5-2009 19:12:29

Hier nog een 9 mei bruidje !
De zenuwen beginnen hier ook te gieren !! Nochtans ver klaar. Woensdag nog een afspraak met onze kameraad die ceremoniemeester gaat spelen en nog een traktatie halen voor mijn leerlingen. Vrijdagmiddag de kerk klaarzetten.. Wou dat het zo ver al was, want deze week ga ik vooral stressen rond het weer ;)
Fijne dag aan jullie allemaal en bedankt voor alle tips !!
Caroline



Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik3-5-2009 20:01:09

Oh ,dat vind ik mooi gezegd. De zenuwen gieren door mijn lijf. Hopelijk zijn het gezonde zenuwen!
Wij hebben nog iets langer, 30 mei. Begint toch ook serieus te korten.

Geniet ervan volgende week!
Groetjes Caroline



Ann
18-7-2009
 Meld misbruik3-5-2009 20:42:33

Hey andere 9 mei bruidjes,


Hier nog zo eentje, de zenuwen zijn er voorlopig niet, maar die zulllen, naarmate de week vordert wel komen :)

Bij ons is eigenlijk alles klaar, nog wel de viering gaan betalen en vrijdag onze suikerboontjes naar de feestzaal doen !

Hopelijk hebben we allemaal een superdag!


Groetjes Ann



Liese
9-5-2009
 Meld misbruik4-5-2009 10:22:34

Hoi hoi!

Hier nog een 9 mei bruidje!! Niet te geloven dat het bijna zover is he, na (bij ons) meer dan 450 dagen aftellen!

We moeten nog een paar misboekjes maken, donderdag is het 'repetitie' met de ceremoniemeester en dan mag ik ook mijn kleedje gaan halen. Verder moet ik iedereen nog eens opbellen, en voor de rest is alles klaar.

Ik hoop écht dat het weer gaat meevallen, zou zo fijn zijn!! Ik wens jullie allemaal een prachtige dag toe, en een geweldig huwelijk!

Groetjes,

Liese
jurgenenliese.bruiloftsite.nl



Kirsten
9-5-2009
 Meld misbruik4-5-2009 12:17:07

hey!

Wij trouwen ook op 9 mei!! Blijft nog een beetje surrealistisch he, dat we na al die voorbereidingen binnen 5 dagen gaan trouwen!

Het weerbericht is ons alvast goed gezind: vanaf donderdag warm en zonnig!

Wij zijn klaar met alles, enkel nog inpakken voor de huwelijksreis. Maar de zenuwen zijn er wel :-).

Geniet van de dag!!
liefs,
Kirsten



Liese
9-5-2009
 Meld misbruik5-5-2009 8:12:42

Meiden,

ik maak me toch wat zorgen over het weer hoor :(, blijkbaar ziet het er toch niet zo schitterend uit. Ik zit hier bijna elk uur het weerbericht te volgen, word er helemaal onnozel van. Ach ja, al bij al zal het wel meevallen zeker!

Groetjes,

Liese



Janick
9-5-2009
 Meld misbruik5-5-2009 8:53:50

Hey bruidjes en bruidegommetjes !!

Wij zijn ook aan de beurt op 9 mei !! Wat kijken we er naar uit. Ik moet nog wat werken aan de decoratie voor bij mijn ouders en een speech schrijven, verder zijn we er volledig klaar voor !!
Aftellen maar en hopen dat het weer wat beter zal zijn dan vandaag...

Dany & Janick
09/05/2009



Caroline
9-5-2009
 Meld misbruik6-5-2009 17:43:14

Idd het weer blijft ook mijn grootste zorg !!
Iedere dag wijzigen de voorspellingen. Om zot van te worden :)



Ann
18-7-2009
 Meld misbruik6-5-2009 17:49:55

Hela,


Indd het weer baart me ook zorgen, ik hoop echt dat het zaterdag droog blijft, al is het bewolkt dan is het zo, zolang het maar niet regent :)

@ Liese: ik zit hier ook zoals een bezetene om de paar uur het weer te checken :)


Maar we mogen ons fijn huwelijk, waar we al maanden mee bezig zijn, niet laten vergallen door het weer !


Groetjes Ann


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...