Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankinkje aan jullie allen

  1-5-2009 22:38:59
Hallo,

ik ben Ina en morgen is mijn grote dag. Sedert een jaar kom ik elke dag kijken naar het forum. Ik heb veel gelezen, soms gelachen, mijn wenkbrauwen gefronst, af en toe gereageerd, maar vooral veel geleerd! Ik kopieerde tips van jullie naar een Word- document en zo had ik altijd toegang tot jullie wijze raad. Ik leerde bij over de ringen, de eerste pas, de openingsdans, de uitnodiging (veel mooie tekstjes gevonden), de financiën, jullie gevoelens, .... het was tof! Bedankt aan alle toekomstige bruidjes die steeds klaar stonden met goede raad!
Morgen ga ik genieten van mijn dagje en misschien volgt er een verslagje.

Met vriendelijke groetjes, Ina

Ina en Chris, 2 mei 2009

ina
2-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 750


Katrien
29-8-2009
 Meld misbruik1-5-2009 22:44:18

Geniet met volle teugen van jullie grote dag!



tami
26-6-2010
 Meld misbruik2-5-2009 0:12:52


Graag gedaan en goed gezien van je om te kopiëren, zou ik zeggen !
Ik wens jullie een geweldige trouwdag straks en grandioze wittebroodsweken :D
Hartelijk gelukgewenst !
Groetjes



inge
27-6-2009
 Meld misbruik2-5-2009 11:53:08

Heel veel liefde toegewenst!
Geniet ervan!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...