Nu Online
Momenteel zijn er 243 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis:China of Mexico?

  28-8-2005 11:46:15
Hallo trouwertjes.
We trouwen in juli 2006 en kijken eens rond voor een huwelijksreis (najaar 2006). Wat ons op dit moment wel interesseert is China of Mexico. Maar we weten niet goed of dat wel leuk is als huwelijksreis. Mijn toekomstige schoonzus is zo'n 10 jaar geleden naar China geweest en vond het vreselijk communistisch en er zou weinig "vrijheid" zijn om zelf eens wat uitstapjes te doen. Net daarom zou ze het als huwelijksreis niet aanraden. Heeft iemand daar andere (recentere) ervaringen mee? En Mexico? Iemand daar ervaring mee? Aan te raden als huwelijksreis? En welke reisorganisatie raden jullie dan aan. Thailand hebben we zelf al gedaan, maar we wilden nu graag iets anders.

Nancy
15-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1266


Dimitri
4-8-2006
 Meld misbruik28-8-2005 11:58:25

en hebben jullie nog gedacht aan Zuid-Afrika of Canada...dat zijn in ieder geval 2 aanraders.

Dimi



Nancy
15-7-2006
 Meld misbruik28-8-2005 12:05:45

Zuid-Afrika willen we wel doen op een later stadium, maar niet als huwelijksreis.



maya
6-8-2005
 Meld misbruik28-8-2005 12:20:48

Wij zijn net een week terug van onze huwelijksreis naar Zanzibar. Mijn man zag deze bestemming eigenlijk eerst niet zitten maar achteraf vond hij het toch wel super. Witte stranden en een zalig blauwe zee. De mensen zijn heel vriendelijk en het hotel was super. Alleen de wegen vielen wat tegen maar het is dan ook Afrika. We hebben daar hele leuke uitstappen gedaan. Het is een heel klein eiland dus veel is er niet te zien maar dat was ook onze bedoeling voor onze huwelijksreis. We hebben al afgesproken dat we terug gaan als we 20 jaar getrouwd zijn.
Groetjes
Maya



Dimitri
4-8-2006
 Meld misbruik28-8-2005 23:08:37

Zuid-Afrika is echt super. Ik heb voor zowel plezier als werk al in Azie geweest en ik zou bepaalde streken zoals Singapore en China niet echt aanraden. Mexico is een fantastische mix van vanalles.

Dimi



els

 Meld misbruik29-8-2005 8:50:50

Na een expeditie in mongolië zijn wij één dag in china (peking) moeten blijven alvorens te kunnnen verder vliegen. China is helmaal niet meer zo communistisch als tien jaar geleden (toch peking). Wij hebben ons die dag overal kunnen verplaatsen waar we wouden. Ik zou ook graag china nog eens bezoeken, want die tempels en de verboden stad zagen er prachtig uit. Ik heb geen idee wat de regels zijn voor de rest van China.

Groetjes,


Els
29-07-2006



isabel
1-10-2005
 Meld misbruik29-8-2005 9:23:07

Een rondreis in Mexico is echt wel aan te raden. Veel cultuur, natuur en zeer vriendelijke mensen. Wij zijn er in oktober geweest en da's zeker een goeie periode. Wij zijn toen met Joker geweest maar het is ook te doen op je eentje als je al wat reiservaring hebt (alhoewel dat een beetje Spaans kennen wel helpt).
Groetjes,
Isabel



gert
12-11-2005
 Meld misbruik29-8-2005 11:50:50

Ik ben zelf nog niet in China geweest, maar wel al in Mexico. Mexico is zeker aan te raden als huwelijksreis : je hebt er echt alles : hopen cultuur, prachtige natuurgebieden en langs de kust mooie hotels en stranden. Combinatie van rondreis en enkele dagen strandvakantie lijkt mij een perfecte huwelijkreis. Ik kan je geen reisorganisatie aanraden, want ik heb dit gedaan in het kader van een uitwisselingsprogramma als student.

Groetjes,
Gert



mirella
3-12-2005
 Meld misbruik29-8-2005 13:46:37

Vorig jaar zijn wij naar MEXICO geweest in de Riu Palace in playa del Carmen en het was gewoon SUUUUPER. Ik zou direct opnieuw vertrekken



ilse
22-7-2006
 Meld misbruik30-8-2005 0:07:05

Hoi Nancy

Ik ben vorig jaar met mijn vriend naar mexico geweest. We hebben er een 8-daagse rondreis gedaan' Maya-world' en nadien zijn we naar playa Del Carmen gegaan in hotel Riu Tequila. En... He was super. Prachtig land, super mooi hotel en zeker een aanrader voor een huwelijksreis. Doen zou ik zeggen. Wij hebben vorige week nog een reis geboekt en hebben op het punt gestaan van terug naar Mexico te gaan doch is het nu Cuba geworden. Waar we volgend jaar op huwelijksreis gaan is een verassing voor mij die mijn toekomstige echt niet wil zeggen.. BALI is naar het schijnt ook heel prachtig maar mexico blijft de top.
PS heb al veel landen gezien zoald Dom-Rep, Thailand, ... dus kweet waarover ik spreek.



An
24-9-2005
 Meld misbruik30-8-2005 9:16:01

Het zijn allebei prachtige landen, maar je kan ze wel echt niet vergelijken. De hamvraag is wat jullie precies verwachten van een huwelijksreis.
Willen jullie een exotische reis in een prachtig land en na een dagje excursie de gelgenheid voor een duik in het zwembad? Willen jullie genieten van de natuur en van de zuiderse mentaliteit? Hebben jullie ook een serieus manana-gehalte in gedachten voor de huwelijksreis? Kies dan voor Mexico.
Wil je genieten van de Oosterse cultuur, alle dagen een druk programma, mooie gebouwen, een niet te missen cultuur, ... ? Ga dan naar China.



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik1-9-2005 11:54:19

Hallo,

Wij zijn dit jaar begin juli naar Mexico geweest op huwelijksreis! We hebben een rondreis gedaan die super was daarna strandvakantie. Echt fantastisch. Spijtig genoeg hebben we na 2 dagen strandvakantie orkaan Emily op bezoek gehad. Hotel vernield, de schrik van ons leven beleefd,... We zijn dus ook vervroegd moeten terugkomen. Dus Mexico is een prachtig land maar je kan het best doen buiten het orkaanseizoen want wat wij daar hebben meegemaakt, raad ik echt aan niemand aan. We hebben er zelfs een aantal weken nachtmerries over gehad!!
Veel succes



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik5-9-2005 17:50:45

Dag Nancy

China is een prachtig en interessant land om te bezoeken, maar je moet wel goed beseffen dat het ook een heel vuil land is. De verplaatsingen nemen ook veel tijd in beslag, het is dus regelmatig 'afzien', maar je leert wel veel over een totaal andere cultuur, dus het is super interessant, alleen weet ik niet of je dat wel wil doen op huwelijksreis en niet meer eens genieten van zon zee strand en elkaar!

Groetjes

Vicky


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums