Nu Online
Momenteel zijn er 94 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ontgoocheld door Dj discobar 2-friends op ons trouwfeest

  1-5-2009 17:12:31
Hey medebruidjes,

Toen ik op zoek was naar een DJ voor ons huwelijk in april, kwam ik al eens de vraag tegen of deze DJ goed was. Niemand kon er tot op vandaag op antwoorden, vandaar nu dit bericht.
Alle afspraken voor het huwelijk ging perfect. Beter zelfs, vlak voor het huwelijk stuurden ze nog (tegen mijn verwachtingen in) een mail of alle info die ze hadden gekregen nog klopte. Op het feest ging perfect tot .... jaja de openingsdans.... . Ik had deze mensen op voorhand een mail gestuurd dat we wilden dat de muziek pas opgezet werd op het moment dat we klaar stonden. We hadden immers veel tijd en geld geïnvesteerd in deze dans (hadden er iets speciaals van gemaakt met hulp van verschillende danslessen).Tijdens het feest hebben we dit nog twee maal gevraagd en alles ging wel in orde komen. En wat gebeurden er... Ze vroegen ons om naar de dansvloer te komen terwijl de muziek al speelde. Ik moest van de andere kant van de zaal komen en kwamen op de verkeerde kant van de dansvloer op. Gevolg... onze openingsdans was helemaal om zeep door die twee. Ik was helemaal teleurgesteld!
Na de openingsdans begon het feest... het enigste dat we niet wilde was kermismuziek. Dit kon nog eventueel op het einde als iedereen al wat zat was, want dan kan dit nog leuk worden... je kan het al raden zeker... het tweede liedje dat ze draaiden was laura lynn. Ik kon wel door de grond zakken van schaamte. Ik zat aan een tafel met veel jonge mensen (grootste gedeelte van het publiek was trouwens jong) en kreeg natuurlijk de nodige commentaar... waar hebt gij die DJ opgevist? De oudere gasten (en diengen die al wat zat waren) die stonden op de dansvloer, maar al de rest zat op zijn stoel (inclusief ik en mijn man).Ik dacht dat het wel zou beteren maar dit gebeurde pas nadat er iemand was gaan reclameren. En toen was het natuurlijk al te laat. Er waren al heel veel gasten vertrokken...

Ik wilde dit bericht eerst niet vezenden maar ieder keer ik nu nog foto's zie van de openinginsdans voel ik me super teleurgesteld. Ik wil niet dat er andere mensen dit meemaken.

groetjes

Imke en Bart

Imke
4-4-2009
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1229


Wendy
26-6-2010
 Meld misbruik2-5-2009 1:46:58

Jammer te horen, ik hoop dat het bij ons goed komt, wij hebben karaoke en geen dj ...



Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik2-5-2009 11:40:19

Dat moet inderdaad heel erg zijn! Wij hebben vorig jaar hetzelfde meegemaakt met onze DJ bij een verjaardag. Dit soort DJ's kan je niet doorgronden, zeggen op alles 'ja', zijn correct, je hebt daar het volste vertrouwen in en dan gebeurt dit! Ook wij waren kapot van dit gebeuren. En het duurt echt wel even vooraleer je dit vergeten bent want je kan niet zeggen: het feest was perfect!



Els
17-7-2010
 Meld misbruik2-5-2009 12:44:25

@ Katrien:
welke dj was dat dan die er ook weinig van bakte? Kwestie van die dan toch ook niet direct te nemen...
Els



Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik2-5-2009 21:39:10

Dat was DJ Patrick (Patje) uit Genk.



Rik

 Meld misbruik3-5-2009 1:20:56

Ik weet het niet, was er niet bij op jullie feest, kan mij dus vergissen, maar een trouwfuif kan nooit echt 100% voor iedereen zijn...je zit met verschillende generaties die compleet verschillen. Er een 100% clubdance-party, alternatieve fuif, of vlaamse hoempapa van maken, loopt falikant af. Een trouwdj draait voor iedereen wat, wat moet ie anders?
Een Frans Bauer wordt vervloekt door de jongere generatie, Kid Cudi of Lady Gaga is een hoop lawaai voor de oudere. Steeds zijn er dus mensen niet tevreden over de muziek.
Aangezien er meer jongere trouwgasten waren, en 2-friends startten met Laura Lynn, om eerst de oudere (die toch meestal vroeger naar huis gaan) wat te gunnen, vind ik dit toch een goede muziekkeuze. Hadden ze het omgekeerd gedaan, was het feest waarschijnlijk nog vroeger gedaan geweest.
grtz



LeBart

 Meld misbruik3-5-2009 2:44:23

Rik, ik kan je redenering volgen, maar waarom wordt er dan op voorhand een verkennend gesprek gevoerd, waarbij er naar het bruidspaar geluisterd kan worden.
Klant is koning ... als het bruidskoppel geen kermis/schlager/whatever gedoe wil, dan draai je dat niet.
Ook voor de ouderen is er genoeg muziek zonder in de polonaiases van vandaag te moeten duiken.

Komen ze het vragen ... pech, alleen als bruid of bruidegom groen licht geven draai je die toestanden.

cheers, LeBart



Imke
4-4-2009
 Meld misbruik3-5-2009 10:27:47

Rik,

Ik vind je opmerking echt wel ongepast. Alleen de afspraken over de openingsdans hebben ze naat hun neer gelegd. We hebben hen in totaal drie keer gezegd de muziek pas op te zetten als wij op de dansvloer klaar stonden. Wij hebben voor die danslessen echt wel wat geld neergelegd! We wilden iets speciaal en dat was in 1 klap om zeep.
We hadden ook op voorhand gezegd dat we geen kermismuziek wilden.... en by the way: vooral de ouderen zaten nog steeds op hun stoel. Ze vroegen tijdens het feest ook aan ons wat de gemiddelde leeftijd was en ik vertelde hem jong! En wat er trouwens op ons trouwfeest oud noemde was familie en die zijn rond de 40-45 jaar (waren maar 4 mensen tussen van rond de 70).

Imke



lyla
30-8-2008
 Meld misbruik24-5-2009 20:59:25

Hey Imke,
wij hadden ook 2-friends op ons huwelijksfeest. Wat wij daar kunnen van zeggen is in 1 woord te beschrijven. Fantastisch. Ze zijn vooraf met ons komen babbelen, en op ons feest is alles uitgevoerd zoals we gevraagd hebben. Na onze openingsdans is het feest los gebarsten. We hebben goede reacties gekregen van onze genodigden.Ik raad deze kerels iedereen aan en ik zal zeker niet de enige zijn vermoed ik. Wat mij wel opvalt is dat meestal negatieve reacties goed uitgesmeerd worden, maar positieve worden nooit spontaan op het forum gepost enkel maar eens als antwoord op een vraag. da is ook wel spijtig. Ik sluit me zelfs aan bij de reactie van Rik.
En om af te sluiten, zoals Lebart altijd zegt, neem proffessionele mensen, zij zijn profs dacht ik wel.




Imke
4-4-2009
 Meld misbruik25-5-2009 18:20:39

Sorry Lyla maar wij hebben al verschillende goede commentaren geschreven op dit forum. Waar ik het moeilijkste mee heb is dat ze onze openingsdans verprutst hebben omdat ze zich niet aan de afspraken hadden gehouden. En zo fantastisch waren ze bij ons blijkbaar niet he. Er waren nog drie toekomstige bruiden op ons avondfeest die nog op zoek waren naar een dj. Geen een van deze drie wou hen op hun feest dus ja bij ons is er blijkbaar toch duidelijk iets mis gegaan of uw familie (en jullie erbij) moeten jullie oren laten uitspuiten! Sorry maar als jij zo cru bent, kan ik dat ook terug doen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...