Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Happy ..

  1-5-2009 9:16:58
Ons geluk kan niet meer op !
Op onze teller staan vandaag nog 49 dagen, eindelijk ! En bovendien verwachten we ons eerste kindje in november. Gisteren hebben we ons kleintje gezien op het scherm bij de "vrouwendokter" en "het" heeft 2 armpjes, 2 beentjes, je zag duidelijk het gevulde maagje, de hersentjes -doorsnede genomen van het hoofdje-, je zag soms zelfs de handjes en de voetjes.
Flink poseren voor de foto en mama en papa weer helemaal gelukkig!
Wat een heerlijk moment om naar toe te leven en dan te zien dat alles in orde is.. dat hartje zo horen kloppen.
Dit zal onze dag echt helemaal af maken!
Tegen dat het zover is ben ik een 20 weken-bijna 21- en zal het buikje al wel wat zichtbaar zijn. Maar dat mag !! Echt ! Ik hoop dat het zichtbaar is, iedereen mag het zien ..
Een week voor we trouwen moeten we nog eens terug en dan zouden we 't geslacht moeten weten. Een weekje op onze tanden bijten en doen alsof we van niets weten en op ons avondfeest doen we de leuke aankondiging van dochter of zoon.
Heerlijk... we kijken er zo naar uit. :-)

Blij dat ik mijn geluk even met jullie gedeeld heb. :-)

Claudia
19-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 929


Kelly
13-6-2009
 Meld misbruik1-5-2009 9:49:12

Eerst en vooral: hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap!
Jullie trouwen een week na ons. Wij trouwen op 13 juni, dus nog 43 dagen. En ik ben ook zwanger. Ik ben nu wel maar 5 weken ver, maar ik zal dan 11 weken ver zijn als we trouwen. Dat zal niet opvallen in mijn kleedje, maar we zullen dan ook gaan aankondigen tijdens het avondfeest.
Wat spannend, allemaal, he.
Geniet vooral van je dag en van je spruitje!



Claudia
19-6-2009
 Meld misbruik1-5-2009 9:50:50

Super he Kelly. :-)
Geniet jij er ook van en ook van harte gefeliciteerd !



Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik1-5-2009 13:29:56

Hey Claudia,

Amai, wat een mooie toekomst!
Bij ons staan er nog 43 dagen op de teller vandaag en kben ook supergelukkig en benieuwd naar de toekomst. Ook wij stoppen met de pil en gaan voor een kindje :)
Zalig hé! Het leven kan ook echt wel mooi zijn, tis niet alleen kommer en kwel zoals op tv!£

Geniet er dubbel en dik van!

xxx
Cindy
13 juni 2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl



Liese
9-5-2009
 Meld misbruik1-5-2009 13:39:52

Hoi meid!

een dikke proficiat seg, geniet ervan! Wij trouwen volgende week (9 mei) en gaan op huwelijksreis voor ronde 1 ;) (ik zag het niet zitten om zwanger te trouwen vanwege de kwaaltjes). We zijn zo gelukkig dat twee van onze dromen bijna gaan uitkomen!

Groetjes!

Liese


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...