Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

08/08/'09 nog 100 dagen

  30-4-2009 17:05:31
Dag bruidjes,

Na lang wachten en aftellen is vandaag voor mij ook de eindsprint ingezet!
Waar zitten de 8-augustus-bruidjes????
Nog geen last van zenuwen? :) Ik ben persoonlijk nu rustiger als 2 maand geleden. Bij ons is alles in orde op een paar prullen na... :)

Groetjes Sara

Sara
8-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 906


Sofie
8-8-2009
 Meld misbruik30-4-2009 22:22:37

Hier nog een bruidje van 08/08/'09.
Bij ons is ook het meeste in orde alleen het misboekje nog.
En de zenuwen beginnen nu wel te komen.

Groetjes,
Sofie



katleen
8-8-2009
 Meld misbruik1-5-2009 11:31:23

hier nog eentje voor 8 augustus. Ik ben nog niet echt zenuwachtig alhoewel er nog vanalles moet gebeuren. We leggen nu de laatse hand aan de uitnodigingen. Ringen naar onze zin vinden we ook niet zo gemakkelijk en we moeten in de maand mei naar de feestzaal om de menu te bespreken. Vervoer is bijna geregeld enkel voor onszelf zijn we er nog niet uit wat we willen. Soms denk ik wel oei oei ik moet nog veel doen ma aan de andere kant zit ik voldoende op schema denk ik!
Veel plezier nog met de voorbereidingen!
xxx



Ans
8-8-2009
 Meld misbruik1-5-2009 14:42:44

Ondertussen nog 99 dagen!! :-)

Wij dus ook op 8-8-2009. De grote zaken zijn inderdaad klaar. Ik worstel nu vooral nog met het misboekje. Ik heb geen idee waar en hoe ik er aan moet beginnen... Pffff

En dan ja, klein prullen nog he, een kaars, de menu, de tafelindeling, de muziek in de viering... maar kvrees dat daar echt nog wel veel tijd ga inkruipen.
En er zijn zo'n drukke tijden op komst op mijn werk, ik had gehoopt alles klaar te hebben nu, maar dat is me dus niet gelukt... de stress begint dus....

Grtz
Ans


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...