Nu Online
Momenteel zijn er 42 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Raad?

  30-4-2009 12:18:32
Hey,
ik zoek nog redelijk veel en vind geen of weinog informatie via internet. Heeft iemand raad?
Dingen die ik zoek :
Tiara
Sluier
Bruidsboeket
Kostuum Bruidegom
Kostuum voor men zoontje die dan 2jaar gaat zijn. xxx

Wendy
26-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 996


annen mark
5-9-2009
 Meld misbruik30-4-2009 12:25:51

hey

Mijn verloofde heeft zijn kostuum gehaald bij Style Tailors in Aalst.
bruidsboeket: is verantwoordelijkheid v d man, dus daar hou ik me nt mee bezig. Ik weet wel dat hij eens gaat kijken nr bloemenzaken in de buurt, is dan ook gemakkelijk om op te halen de dag zelf of event te laten bezorgen.
Accesoires moet ik zelf ook nog eens vr zoeken

veel succesnog!



Tiffany
14-8-2018
 Meld misbruik30-4-2009 12:31:33

Hey Wendy !
Wanneer trouwen jullie?

Mijn tiara is van Swarovski (site),
Sluier is normaal bij de bruidswinkel,
Bruidsboeket in de bloemenwinkel waar je gaat (deze kunnen normaal alles bestellen wat je wenst en je boeket moet toch gaan bij je kleed dus heb ik dit zelf gekozen...),
Kostuum bruidegom en suite hebben we bij Esprit gekocht...
Voor de kleren van de bruidskindjes zijn we in verschillende winkels geweest maar bij Noukie's hadden ze mooie salopetjes met een wit hemdje onder enzo maar echte kostuumpjes voor jongens heb ik niet gezien...

Groetjesss
20 mei 2009



Liesbet
22-8-2009
 Meld misbruik30-4-2009 12:33:46

hallo Wendy, voor da kostuum van dat 2 jarig ventje zou ik u www.littleflowers.nl aanraden, goede service en goedkoop.
vele groetjes, Liesbet



Wendy
26-6-2010
 Meld misbruik30-4-2009 12:34:49

We trouwen 26juni voor de kerk maar ik ben alles al aan het regelen om zoveel mogelijk stress te vermijden (mezelf kennende) :) Fotograaf heb ik al en zaal + eten wss ook. Mijn kleed ga ik laten maken.



tami
26-6-2010
 Meld misbruik30-4-2009 13:39:27

Hey Wendy,

voor de bruidskindjes kan je 'es kijken op vertbaudet.be ; die hebben vaak heel mooie ceremoniekleding voor de kleintjes en van goede kwaliteit.
Aan winkels voor bruidegomkostuums ontbreekt het echt niet maar eens te meer, uit welke streek ben je ?
Sluier : bedoel je een korte, afgezet met kant (zoals een mantilla) ? In dat geval moet dat in bruidskledij winkels zeker te vinden zijn.
Groetjes



Wendy
26-6-2010
 Meld misbruik30-4-2009 13:40:33

Ik ben van Meise (brussel) Ik ga mijn haar opsteken met een tiara en wil een kleine sluier voor derbij, alleen vind ik geen adressen van bruidswinkels :s



tami
26-6-2010
 Meld misbruik30-4-2009 14:13:30

oké Wendy, tik op google eens in :

bruidswinkels vlaams brabant
en klik op de link "trouweninderegio.be"
Of : www.bruidskleding.algemenestartpagina.be
Of : www.forlovers.be
Hoop dat je hiertussen iets vindt.
Groetjes



Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik30-4-2009 14:55:39

Hey Wendy,

Ik heb mijn tiara in Veritas gekocht, een sluier heb ik niet maar kan je dat eventueel niet in een bruidswinkel of stoffenwinkel vinden?
Het bruidsboeket kan je normaal gezien in eender welke bloemenzaak laten maken, of zoals ik het ga doen: bij iemand die les geeft in bloemschikken.
Het kostuum van mijn Bruidegom komt van bij Rommens en voor de kindjes kan je nu met de communies wel in diverse kledingwinkels terecht denk ik. Die van ons hebben kleedjes van het merk gymp (collectie kan je op internet vinden).

Groetjes en succes!

Cindy
13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl



heidi

 Meld misbruik30-4-2009 18:31:45

hallo, mijn tiara en juwelen zijn van swarovski, mijn sluier komt van de bruidswinkel (wel in een andere kleur laten maken)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...