Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Plots is het daar ... ZENUWEN

  30-4-2009 10:49:11
Hey

ik weet niet wat ik heb, maar sinds vandaag heb ik plots enorme zenuwen. Mn handen trillen er zelf van....

Ik zit normaal van maandag tot donderdag (elke week opnieuw) in het buitenland voor mn werk, maar vanaf vandaag mag ik van thuis uit werken tot na ons huwelijk (23 mei).... Tot gisteren had ik echt geen last van zenuwen, en sinds deze ochtend sta ik stijf van de zenuwen. Laat ons hopen dat ik de volgende maand niet verander in een brizilla.... :-s

Moest het even kwijt....

Iemand handige tips om die zenuwen onder controle te krijgen? Alles is geregeld tot in de puntjes, op een paar kleine details na, dus dat kan het niet echt zijn....

Pfff... Had toch liever geen zenuwen :-(

Groetjes
Karolien.

Karolien
23-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1635


Danusia
30-5-2009
 Meld misbruik30-4-2009 11:07:11

Hallo Karolien,

Bij mij is dat ook!! Ik probeer rustig te blijven, maar moet er bewust mee omgaan....
ik wil dat alles gewoon mooi inorde is. Moeten nog enkele zaken regelen voor 30 mei 09.

Ik wens je nog veel succes met de voorbereidingen en ik wens je ook een hele mooie dag toe om nooit meer te vergeten..

Lieve groetjes,
Danusia



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik30-4-2009 11:19:33

rescue spray van bachbloesems...

maar don't worry ik had dat op voorhand ook en de laatste week was ik super rustig



tami
26-6-2010
 Meld misbruik30-4-2009 12:14:36

hallo karolien,

ja, zoals sarah hieronder zegt, Bachbloesems helpen goed maar ook homeopatie (heel kleine bolletjes om onder de tong te laten smelten) is heel doeltreffend. Best koffie vermijden en thee bevorderen. En om 's avonds van een heerlijke slaap te genieten, maak je jezelf een hele theepot met 1 zakje Mediflor nr 14. 10 min. laten trekken. Het mengsel ruikt niet lekker maar smaakt wel goed. Je staat er heel ontspannen mee op, de volgende morgen.
Je kan ook verse saliethee kopen en er een pot thee mee maken of een goed handvol salie in een heel heet bad gooien en laten trekken zoals een thee. Wanneer de warmte draaglijk is, erin baden tot het water afkoelt.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Groetjes



vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik30-4-2009 14:18:31

hej karolien,

kdenk dat die zenuw'tjes er toch een beetje bijhoren,
wij trouwen ook den 23ste en vrees dat ik er toch ook wel wat last van krijg, ik weet dat alles in orde is, maar toch zit ik anders in m'n vel dan normaal,
kheb het gevoel dat ik veel meer aankan, ben met 1001 dingen bezig, slaap minder en doe toch nog meer zaken dan gewoonlijk, m'n vrije dag dag ben ik al wekenlang niet meer 'vrij' .. maar ik hou het vol met de gedachte dat we na den trouw een zonnige - relax - strandvaktnie hebben .. spijtig genoeg trok m'n lichaam gisteren precies aan de alarmbel en heb ik (volgens de dokter) een migraine aanval gehad .. heb dit nog nooits eerder gehad, heb al meer dan 10j geen hoofdpijn meer gehad, twas toch efkes paniek gisteren, dus vanaf vandaag .. alles weer iets meer op't gemak .. van moeten, want wil niet nog z'n aanval hebben (stress komt wel niet enkel door het huwelijk hoor, we zijn ook volop bezig met onze bouwplannen, hadden dit misschien beter laten wachten tot na den trouw.. maar eens we iets beslissen gaan we er meestal direct voor .. wachten staat nu eenmaal onderaan op ons lijstje)

groetjes, van een bruidje dat probeert te kalmeren :)

ps, waar trouw je?



Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik30-4-2009 15:32:50

hey dames

dank je voor de tips. Ga ze zeker proberen.

wij trouwen in Gent, en jullie?

Groetjes
Karolien.



Sofie

 Meld misbruik30-4-2009 15:43:02

Hey Karolien

Wat bij mij altijd helpt tegen de stress is eens buiten gaan fietsen in de zon en de natuur, eens lekker uitwaaien. of een andere sport doen desnoods: wandelen, joggen, als het maar bewegen is zodat je even aan niks anders denkt.
Of je laat je eens goed masseren door je ventje, vooral een voetmassage is ideaal!

ontspan je maar goed want het zal één van de mooiste dagen van je leven worden!

xx



Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik30-4-2009 16:20:03

Ik heb sinds vanmorgen ook de zenuwen te pakken, een knoop in mijn maag, nog 2dagen op de teller. En goed slapen lukt ook niet meer... er zal wel ni veel aan te doen zijn vrees ik.

Succes

Valerie
2mei09



Rik

 Meld misbruik1-5-2009 0:42:46

Een tip? Gewoon...rustig aan doen, niet teveel zorgen maken. Onnodig, uiteindelijk alles loopt van zelf wel los.
grtz discovideo


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...