Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lili Gaufrette

29-4-2009 9:00:23
Kan iemand me verkoopadressen van Lili Gaufrette zeggen? Liefst oost of west vlaanderen. Ik heb een supermooie outfit voor één van de bruidsmeisjes, nu nog voor 2 anderen hetzelfde vinden...Door het overlijden van mijn verloofde zijn pa ben ik anderhalve maand niet meer aan het zoeken geweest (logisch natuurlijk) maar ik merk dat er al heel veel uit is door de communie's!!beetje een zoektocht, dus alle hulp is welkom.
Groetjes,
Veerle
08/08/09

Veerle

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1098

Stéphanie
24-4-2010
 Meld misbruik29-4-2009 9:53:47

Er is in eeklo een winkel waar ze dit merk verkopen. Hoe oud zijn de kindjes? Want ik denk dat ze maar tot 2of 4 jaar gaan.
Als je intresse hebt mag je me steeds mailtje sturen
stephaniefocquaert1@hotmail.com

Sabrina
7-8-2009
 Meld misbruik29-4-2009 13:07:06

Hoi!

Net als jullie zijn we momenteel druk op zoek naar toffe kleertjes voor de kindjes op ons huwelijk!
Wat jij zoekt, kan je normaal gezien vinden in 'Tineke Junior' een winkel in de Roeselaarse Noordstraat.
Google gerust eens naar hun site: daar vind je al hun aanwezige merken!

Veel succes,
Sabrina
07-08-2009

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik30-4-2009 10:01:11

Hey

eerst en vooral mn oprechte deelneming. Het is niet leuk om een dierbaar iemand te verliezen. Sterkte!

Maar om op je vraag te beantwoorden:
Onze bruidskindjes zijn ook gekleed van Lily Gaufrette, het is zo schattig :-). Wij hebben alles gekocht begin maart, en moet zeggen dat het toen al een probleem was om het 2de rokje te vinden... Dus ik duim heel hard voor je!!

Concreet:

In Gent:
Minim
Mageleinstraat 60
9000 Gent
09 224 20 16‎

Doets & Doets
Krijgslaan 163
9000 Gent
09 220 25 36

In Antwerpen heb je een heel grote winkel (waar wij ons tweede rokje gevonden hebben):
"Mon plus beau souvenir"
Schuttershof Straat 40
2000 Antwerpen
02/234 30 73

In Eindhoven (NL) is er ook een winkel die Lily Gaufrette verkoopt. De volledige collectie staat op hun website. Bij hen is het mogelijk om de kleren te laten opsturen (kostprijs ken ik niet, maar wel handig):
Lolly Pop Exclusieve kindermode
Vrijstraat 25
5611 AT Eindhoven
+31 40 245 66 76
website: http://www.lollypop.nl/index_1.html

Verder nog een online store waar je de volledige collectie kan bestellen, maar is USA based, dus je moet er de shipping costs wel bijnemen:
http://www.trendytogs.com/site/index.html

Andere tip: alle (exclusieve) kinderwinkels afbellen.... Waren wij ook mee begonnen, maar mn nicht heeft het uiteindelijk in Antwerpen gevonden.

Hoop dat dit je kan helpen.

Veel succes.

Groetjes
Karolien.

Veerle

Meld misbruik30-4-2009 10:44:00

Hey Karolien,

Hartelijk dank voor je uitgebreid lijstje! Ik heb naar Minim in Gent gebeld, en gelukkig nog gevonden wat ik nodig had!! Eéntje heel blij en gerust dus :-)

Benieuwd wat jouw bruidskindjes dragen, is het ook in licht roze? Zo schattig hé...

Bedankt en veel succes voor jou!
Groetjes,
Veerle

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik30-4-2009 16:39:44

Hey hey!

dat is goed nieuws!! Ben heel blij voor je. Onze bruidskindjes dragen het grijze rokje met roze bolletjes, met daaronder een tullen rokje en erboven een licht roze twinsetje. Ze zijn letterlijk om op te eten.

Niet goedkoop, maar tja, we zien het dan ook als een cadeau voor hen. Ze krijgen dus eigenlijk niets meer behalve dan een beer!

Wanneer trouwen jullie?

Groetjes
Karolien
23/5/2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...