Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksgeschenk aan ouders

  7-1-2004 15:59:32
Hallo allemaal,

Wij trouwen 22mei en we zijn nog op zoek naar een mooi cadeau om in de huwelijksmis te geven aan onze ouders. We willen graag de mama's bloemen geven en dan aan de papa's een blijvende gedachtenis van ons huwelijk. We dachten aan een beeldje ofzo....Weet iemand waar ik zoiets kan vinden? Of heeft iemand een ander idee als cadeau?

Groetjes
Nathalie

Nijs
22-5-2004
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2610


Letitia

 Meld misbruik7-1-2004 17:00:29

Wel wat wij gaan doen is eigenlijk mogelijk dankzij onze fotograaf. Hij brengt ons 's avonds een kader die wij op voorrand gekozen hebben met een foto van ons(bruidskoppel) van de dag zelf! Hij gaat rap thuis en dan brengt hij dat. Ik ga er eentje voor beide ouders nemen. Dan zijn we gerust en ik weet dat ze zowiezo een kader thuis gingen zetten....



Liesbet
22-5-2004
 Meld misbruik8-1-2004 10:22:32

22 mei, dat meen je niet, wij ook, spannend hè.



Lore
22-5-2004
 Meld misbruik8-1-2004 17:24:24

Nog iemand voor 22 mei!
Spannend! Wij hebben ook deze dag uitgekozen!
Löre en stijn



Judith
14-5-2004
 Meld misbruik9-1-2004 18:45:29

Surf eens naar www.unikadoo.com .
Dit geef ik aan beide ouders. Heb het ook reeds in mijn bezit en is heel mooi.
Groetjes,

Judith



Nadia
16-4-2004
 Meld misbruik16-1-2004 14:56:03

Hoi Nathalie, wij trouwen op 16 april 2004 en voor in de huwelijksmis hebben we een prachtige plaat van els de schepper "thank you" de moeders krijgen een grote bos bloemen en de vaders een spiegel met de tekst
"bedankt voor alles "onze namen en onze touwdatum



els
30-7-2005
 Meld misbruik4-2-2004 15:59:29

Hoi, wij hebben in de huwelijksmis een tekst over een man die een tak van de boom snijdt en hiervan een mooie fluit maakt, het gaat over afscheid nemen en dankbaarheid. We willen dan ook sumbolisch een fluit geven met onze namen in gegraveerd en een klein tekstje. Achteraf krijgen ze dan ook nog een fotokader met een trouwfoto.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...