Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellenfeestje

  25-8-2005 23:22:54
hoi! Hoewel ik hier op dit forum reeds in het verleden al het één en ander heb gelezen over "vrijgezellige" feestjes (als lijdend voorwerp of als meewerkend voorwerp), zou ik jullie graag vragen of iemand me kan helpen met wat inspiratie voor -leuke- opdrachtjes die de aanstaande bruid (een vriendin van me) moet uitvoeren tijdens een vrijgezellenavond.(De namiddag is al goed gevuld). Ook leuke adresjes in Blankenberge zijn welkom!!!

groetjes, Stefanie

PS: vinden jullie ook niet dat hier op dit forum een zoekfunctie zou moeten komen? Dan zou je in één simpele handomdraai iets kunnen terugvinden en misschien wat mindere zelfde vragen terugvinden. Een ideetje voor de webmaster???

stefanie

Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1018


An
24-9-2005
 Meld misbruik26-8-2005 8:16:49

Idd, een zoekrobot zou niet misstaan.

Mijn vrijgezellenavond was vrij gezellig. Het was plezant, zonder dat we het varken hebben uitgehangen. Want uiteindelijk is het een vrijgezellenavond en geen doop.
Ik moest helemaal in het wit zijn en kreeg dan ook nog een sluier om te dragen opgespeld. Mijn vriendinnen waren allemaal in het zwart. Dat was heel leuk en de reacties erop waren heel positief. En qua opdrachten: ik moest 10 Tommen zoeken (ik trouw met Tom) en met hen en hun pas als bewijs op de foto. Als ik er één vond van februari (de maadn waarin mijnen Tom verjaart) had ik een bonus verdiend. Die kon ik dan inzetten als joker.
Ik heb ook heel klassiek een liedje zingen in de karaoke, maar mijn nicht alias supergetuige had wel een hele tekst gemaakt op she loves me van The Beatles helemaal over mij en Tom. Was ook knap.
Enz.
Kortom, ik heb wel een aantal dingen moeten doen, maar 't was plezant. Ook voor mij en niet alleen een avondje lachen met de bruid en pret voor de vriendinnen.

Dus denk in de eerste plaats aan wat de toekomstige bruid van een vrijgezellenavond verwacht en waaraan zij plezier beleefd.

Mijn vriend is een weekendje gaan zomerskiën met zijn vrienden. Zij hebben er verder niks speciaal rond gedaan. Maar dat was voor hem dan weer de ideale "vrijgezellenavond".

Groetjes,

An & Tom 24/09/2005



davine
31-3-2006
 Meld misbruik26-8-2005 11:05:09

Dag Stefanie,

Op de vrijgezellen avond van mijn vriendinnen waren dit hun opdrachten: Ze had een t-shirt met een rooster op en dan moest ze vragen aan jongens of ze een hokje wouden kopen om daar een kus op te zetten. Ze moest haar trouwbelofte en zoveel mogelijk verschillende talen hebben. ticketen uit jongens ondergoed snijden. Ze had een hoed op en die moest ze versieren met condooms. Hopelijk kan je er iets van gebruiken.

groetjes davine


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...