Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijk 22/08/2009

  27-4-2009 15:45:29
Hallo iedereen,

wij trouwen op 22/08/2009 in Nijlen, ik zie deze datum regelmatig verschijnen op het forum.
wie trouwt er nog net zoals wij op deze datum? En vlot alles een beetje bij jullie?

Bij ons komt alles wel in orde denk ik, de grote voorbereidingen zijn al ok, (kerk, stadhuis, ceremoniemeester, misboekje, zaal, vervoer, kledij, ... zijn ok

zijn nu nog bezig met zaken als bloemen, keuze menu, openingsdans, bedankingen, uitnodigingen, ...

Nog genoeg te doen maar het voorbereiden is ook prettig hé.

Veel succes met jullie verdere voorbereidingen en aan degene waar het kortbij voor komt een zalige dag gewenst

groeten Bart en Jirka

B&J
22-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1003


tinneke
29-8-2009
 Meld misbruik27-4-2009 18:03:37

Hey ! Wij trouwen een weekje later, 29-08-2009 en ik zou eigenlijk terug in actie moeten schieten... De belangrijkste dingen liggen al een tijdje vast, maar we moeten nog beslissen wat we willen eten, wat ons dochtertje gaat dragen, wat voor decoratie, uitnodigingen moeten nog besteld worden. Ik ben een laatste-moment type, hopelijk krijg ik alles op tijd in orde.... Geniet van je dag hoor ! Tinneke en Tom



Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik27-4-2009 18:05:18

Hallo Bart en Jirka,

Wij trouwen ook 22/08/2009 in Tongeren. Wij kijken er ook enorm naar uit het lijkt nog zo ver weg maar toch gaat de tijd snel. Bij ons ook zo goed als alles rond. Er zijn nog wat details maar die moeten soms ook gewoon tot het laatste wachten. Het is zalig al je met alles op tijd begint dan heb je echt tijd om alles rustig te beslissen en de tijd ervoor te nemen. Wij trouwen 25 juli al voor de wet om echt 2 dagen te kunnen feesten.
Wanneer gaan jullie eigenlijk de uitnodigingen versturen?
www.philippe-katrien.bruiloftsite.nl



Kay
22-8-2009
 Meld misbruik27-4-2009 18:06:10

Wij trouwen ook op 22 augustus in vorselaar bij ons is eigenlijk alles al klaar. Enkel moetik nog eens bellen naar de winkel voor mijn kleed. ik zal dan 5 maanden zwanger zijn

Kay
http://guyenkay.bruiloftsite.nl



B&J
22-8-2009
 Meld misbruik27-4-2009 18:38:33

Dag Philippe en Katrien

Wij gaan onze uitnodigingen waarschijnlijk 8 weken op voorhand versturen. Volgende week komt de ceremoniemeester langs en gaan we het vragen of het niet te laat is, met die vakantieperiode ertussen hé.
We zullen jullie op de hoogte houden als we meer hierover weten.

Dag Guy en Kay

Jullie staan al een pak verder dan wij met de voorbereidingen, das wel plezant natuurlijk!!

We zullen er allemaal maar van genieten van de voorbereidingen, want het gaat ontzettend snel vooruit, te snel, want voorbereiden is ook wel heel leuk, wat gaat dat worden op de dag zelf!!!!!

Groeten
Jirka



Liesbet
22-8-2009
 Meld misbruik28-4-2009 11:34:28

Hallo medebruidjes, mijn verloofde en ik trouwen ook op 22aug in westvlaanderen. Pff nog zo lang...we verlangen al beide naar onze datum, maar de voorbereidingen vlotten wel. Wij zullen onze annonces sturen eind juni. en we vragen om te verwittigen tegen 21 juli. (denk dat dit gemakkelijk is om te onthouden voor de mensen; feestdag) Alle grote voorbereidingen zijn ook al ok; Nu zijn we bezig met de annonce en foto's voor de annonce. Veel succes en plezier met jullie voorbereidingen!
Groetjes, Liesbet



Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik30-4-2009 16:41:36

hey bart en jirka

wij trouwen ook op 22 augustus maar dan in Bazel.
bij is ons ook bijna alles geregeld:
- vervoer
- uitnodigingen
-kleed
- ceremonievervoer
- misboekjes in maak
- gisteren hebben we de bedankingen voor de kindjes en trouwkaars besteld
we zitten heel goed op schema en tot hier toe moeten we niet veel meer doen. maar de zenuwen beginnen stillekes aan te komen, zeker als we erover praten!!
nu nog hopen op goed weer he.
Geniet van jullie dag, want hij zal vlug voorbij zijn vrees ik.

GROETJES CINDY EN STIJN


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...