Nu Online
Momenteel zijn er 98 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pas getrouwd, zaaaaalig!

  27-4-2009 10:57:46
Beste bruidjes!
Dikke proficiat aan alle trouwers van 25 april. Het was alvast voor ons een prachtige dag om nooit meer te vergeten. Ik heb er maar één woord voor: INTENS! En het weer is uiteindelijk nog vrij goed meegevallen (hebben eerste receptie zelfs kunnen buiten doen).
Een héél belangrijke tip aan alle trouwers: GENIETEN!!! Wij hebben bewust van elk moment proberen te genieten en dat is ons héél goed gelukt. Wij gaan achteraf gelukkig niet moeten zeggen dat we onze trouwdag geleefd werden, maar wij hebben het zelf allemaal zelf mogen beleven!
Voor wie geïnteresseerd zou zijn, foto's zijn te bekijken op www.fotomomenten.be/gwenenjoos

Veel groetjes en jullie weten het, hé: geniet ervan!!!

Gwen (newly weds)

Gwen
25-4-2009
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 1711


Karen
4-7-2009
 Meld misbruik27-4-2009 11:09:32

Alvast een dikke proficiat!!!

Karen 04/07/09.



Nicky
28-11-2009
 Meld misbruik27-4-2009 11:15:26

Hallo,

Proficiat met jullie huwelijk!!! Ik heb enkele foto's bekeken en het zag er allemaal heel mooi uit... Prachtig kleedje ook!

Ik zie dat jullie in Gent getrouwd zijn; hoe viel dat mee? Wij trouwen er over een dikke 200 dagen, dus ben ik ook wel benieuwd...

En blijkbaar hebben jullie ook een redelijk grote afstand afgelegd; lukte dat een beetje qua planning?

Veel plezier nog met het nagenieten!

Groetjes,
Nicky



Sara
12-9-2009
 Meld misbruik27-4-2009 11:44:54

Proficiat, jullie straalden!
Hoe viel de fotograaf mee? Wij hebben ook voor Thierry gekozen voor ons huwelijk op 12/09. Hebben jullie hem ook de uitnodigingen laten maken? Wij zijn daar nu mee bezig, maar het is niet makkelijk...
Ne dikke proficiat en geniet van jullie wittebroodsweken!
www.saraenrodney.bruiloftsite.nl



Sharon
28-8-2009
 Meld misbruik27-4-2009 12:35:44

ECHT PRACHTIG DIE FOTO's.
een hele dikke proficiat met jullie huwelijk.
Pff ik begin nu al zenuwachtig te worden, en het is nog 123 dagen!

Groetjes,
Sharon
28/08/2009



Gwen
25-4-2009
 Meld misbruik27-4-2009 12:36:13

Bedankt voor de reacties!
@Nicky:
Gent was alvast een prachtige lokatie om te trouwen. Prachtig stadhuis! Het was wel op een zaterdag. Dan doen ze zowiezo alles met blauwe lopers, vlaggen,...Je betaalt er dan natuurlijk ook wel voor.
Ceremonie voor ons was wel wat uitgelopen, waardoor we in het begin toch wel een half uur vertraging hebben opgelopen. Ceremonie zelf gaat wel behoorlijk snel, maar viel wel goed mee, hoor.
We hebben inderdaad een enorm grote afstand afgelegd: 10u30 stadhuis Gent, 11u45 vertrek naar zee (Koksijde), snel wat foto's aan zee genomen (die zijn in amper een kwartiertje getrokken), 13u30 naar kerk in Koksijde dorp, 16u terug vertrokken naar Merelbeke (Salons Roskam) en om 17u eerste receptie.
Ging allemaal enorm snel, maar hebben er intens van genoten! De planning was strak, maar het is allemaal goed gelukt! Wel tof dat we de ritten met een grote bus deden (met al onze familie en vrienden uit de suite erop). Dat was toch telkens een uurtje een rustpunt. Op de heenweg hebben we dan zelfs broodjes gegeten met een glaasje schuimwijn (eten moesten we toch, dus we hebben het gecombineerd met onze busrit=geen tijdverlies).

@Sara:
We zijn héél tevreden over Thierry! Hij heeft -vind ik- prachtige foto's gemaakt! Heel spontane foto's van gans het gebeuren. We hadden op voorhand een ganse reportage uitgedacht aan zee, maar wegens tijdsgebrek hadden we hier maar een kwartiertje voor. En toch heeft hij er nog heel mooie foto's van kunnen nemen! Hij past zich heel snel aan aan de situatie (ziet vanalles gebeuren en het staat direct op camera!). En vooral -vond ik zelf heel belangrijk- hij kon zich echt onzichtbaar maken! Je merkte echt niet dat hij foto's aan het nemen was (vb in de kerk) en toch staat er enorm veel op.
Een aanrader, hoor, zéker ook naar prijs toe!

Groetjes en veel succes meiden!
Gwen



sanne
25-7-2009
 Meld misbruik27-4-2009 13:18:00

een hele dikke proficiat!
ik kan spijtig genoeg je foto's niet zien. ik heb gewoon de link gekopieerd...



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik27-4-2009 15:21:32

Hey Gwen
Een dikke proficiat aan jou en je echtgenoot! En ook bedankt om de mooie foto's te laten zien. Vooral jullie fotoreportage aan zee vond ik megageslaagd!
Van welk merk is je kleedje trouwens? Echt prachtig!



Vicky
7-8-2010
 Meld misbruik27-4-2009 19:52:11

Hoi Gwen,

Jullie stralen gewoon!
Prachtige foto's. Ik heb de volledige reportage hier zitten bekijken en kreeg er echt kippenvel van! Prachtig!
Een heel gelukkig paar!

Jullie hadden in de kerk blijkbaar rond het thema van een puzzelstuk gewerkt? Mag ik vragen hoe je die lijn door heel de viering hebt kunnen doortrekken? Vooral de kaars vond ik ook héél geslaagd!

Nogmaals een super super dikke proficiat!
en geniet nog van je wittebroodsweken!

Vicky
15/05/2010
vickymols@hotmail.com



sanne
25-7-2009
 Meld misbruik28-4-2009 11:49:32

nu werkte de link wel! heb de foto's gezien, ze zijn prachtig!



Elien

 Meld misbruik28-4-2009 13:04:38

Prachtige foto's!!
Heel erg leuk.

En wat ik ook heel leuk vond waren die Duvelkes met gepersonaliseerd etiket. Mag ik vragen vanwaar die komen?




Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik28-4-2009 13:08:06

Hallo Gwen

Alvast een dikke proficiat, de foto's zijn echt heel mooi!
Jullie straalden gewoon.
Nog veel geluk in de verdere toekomst!

Gwen
(14/05/2010)



annelies

 Meld misbruik28-4-2009 13:40:16

Hallo,

Proficiat met jullie geslaagd huwelijk, het zag er uitstekend uit. Wil je ons nog wat meer vertellen over het verloop van de dag, en de viering.
Zo te zien hebben jullie rond puzzels gewerkt, en mochten de kindjes tekenen tijdens de viering of zo?

Veel liefs
annelies



Lindsey
13-6-2009
 Meld misbruik28-4-2009 19:40:08

Hallo,

Leuke foto's seg! Echt een geslaagd huwelijk zo te zien! Ik zie in de kerk dat er in de middenbeuk ballonnen aan de stoelen hangen. Heb je die zelf met helium gevuld? wij zouden dit ook graag doen!

Lindsey



Valerie
25-4-2009
 Meld misbruik29-4-2009 19:26:08

Hallokes

Wij zijn net als jullie getrouwd op 25 april 2009. Je kan je niet voorstellen hoe zalig het was die dag. Net als jullie konden we onze dag zeer intens beleven.

Moge jullie nu net zo gelukkig zijn als wij.

En aan alle toekomstige bruidjes en bruidegoms ... GENIETEN IS DE BOODSCHAP! Hoe leuk die dag ook is, hij is jammer genoeg zeer snel voorbij.

Greetz Valerie



Gwen
25-4-2009
 Meld misbruik2-5-2009 22:24:03

waaw, zoveel vragen en reacties, héél leuk!
Eerst en vooral sorry voor de late antwoorden, maar ik kom pas deze namiddag terug uit Lissabon (onze huwelijkscitytrip), een echte aanrader!

@Vera:
mijn kleedje is van het merk Tomy Mariage. Heb het gekocht in Couture Anny in Gent. Beperkte keuze, maar erg vriendelijke mevrouw en héél goed van prijs-kwaliteit!

@Vicky:
we hebben inderdaad het thema 'puzzel' gebruikt tijdens de kerkviering (maar ook in onze uitnodigingen, misboekjes en menu's). Onze priester heeft een prachtige preek gegeven rond dit onderwerp en bracht hiervoor zelfs zijn eigen puzzel mee naar de kerk. Hij kon er heel mooie dingen rond zeggen. Voor de rest hebben we vooraan in de kerk drie grote foto's van ons gezet en ook deze foto's laten bewerken tot puzzel (kan vb bij Kruidvat). Zo hadden we in het totaal 120 puzzelstukjes (40 per foto). Aan elk misboekje hebben we een puzzelstukje vastgemaakt en de mensen moesten hier dan een wens op schrijven. Tijdens de offerande moest iedereen dan zijn/haar eigen puzzelstukje met wens naar voor brengen en die verzamelden mijn man en ik in een grote vaas die we dan vasthadden. Héél mooi gebaar en heel tof om achteraf alle wensen te lezen! De kaars hebben we van onze priester gekregen, die op voorhand wist dat we rond dit thema werkten (vinden hem ook erg mooi).

@Elien:
Die Duvelkes waren onze bedankingen voor de mensen van het avondfeest (omdat mijn vriend die nogal heel graag drinkt...). We hebben ze eigenlijk zelf gemaakt. We hebben een zwart-wit foto van ons bewerkt (rode staartjes en duiveloortjes getekend) en deze afgeprint op stickerpapier. Was wel wat werk aan, want alles dan stuk voor stuk moeten knippen en op de flesjes plakken. Maar wel mooi resultaat, al zeg ik het zelf...

@Annelies:
Onze priester heeft rollen behangpapier en kleurpotloden meegebracht. Aan het begin van de mis riep hij alle aanwezige kindjes naar voor en zij mochten in de zijbeuk een tekening voor ons maken. Deze mochten ze dan aan het eind van de viering komen tonen vooraan. Leuk én een manier om de kindjes wat stil te houden tijdens de viering!

@Lindsey:
We hebben de balonnen inderdaad zelf met helium gevuld ('t is te zeggen, twee vriendinnen van mijn mama hebben de ganse kerk versierd, waaronder ook de balonnen). helium kan je zelf huren, vb bij Ava of zo, en het is heel simpel om de balonnen ermee te vullen. Ik vond het wel een heel mooi effect bij het binnenkomen in de kerk.


Het was echt een zalige dag! Ik heb al geen zin om op maandag terug te gaan werken, want ik zit nog altijd met mijn hoofd wat in de wolken!!! Ik staar nog elke dag naar mijn trouwring en geniet nog ongelofelijk na van de herinneringen van onze mooie dag! MMMMMMM!

Veel succes allemaal!
Gwen



Izzy

 Meld misbruik8-6-2009 1:52:57

Ik zoek een leuke groep net getrouwde mensen die ook graag nog eens hun trouwkledij aantrekken. Op www.sposiamo.be kan je daarmee een BBQfeestje winnen. Lijkt me leuk. Is iemand van jullie daar al eens naartoe geweest?



Leen
19-6-2010
 Meld misbruik8-11-2009 9:33:55

Hallo Gwen,

Ik heb zonet jullie fotoreportage bekeken. PRACHTIG!!
Wij trouwen 19/06/2010 en zouden misschien ook rond het thema puzzels willen werken...
Wil jij je misboekje eens doormailen aub op vermeulen_leen@hotmail.com? Zo kunnen wij wat ideetjes opdoen.
Alvast heel vriendelijk bedankt hoor!
Groetjes,

Leen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...