Nu Online
Momenteel zijn er 15 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze uitnodigingen!

  26-4-2009 11:57:57
zijn klaar en bezorgd! Wat vinden jullie ervan. 't Is een scan dus de kwaliteit is niet zo goed, in echte afbeelding zit wat meer kleur en 't is op speciaal papier gedrukt ook... http://i225.photobucket.com/albums/dd23/IndecentActs/IM...

Christina
30-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 820


ellen
4-7-2009
 Meld misbruik26-4-2009 12:03:34

hey,

ik vind het supermooi en echt wel origineel.
beetje mysterieus ook.

julie huwelijk begint ook te naderen. zenuwen?



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik26-4-2009 12:06:36

Amai das speciaal! Heel origineel!
Daar zal je veel mensen mee verrassen!
Mooi!!!

Als dit je ding is, zeker niet ongerust zijn!

Groetjes, Laura



tami
26-6-2010
 Meld misbruik26-4-2009 12:16:41

Christina,

Het is wel zeker dat jullie uitnodiging niet onopgemerkt voorbij zal gaan ! Zo'n huwelijksuitnodiging krijg je nu eenmaal niet alle dagen in je bus. Aan originaliteit ontbreekt het hier zeker niet.
En niemand anders dan JULLIE hoeven het goed of mooi te vinden. Het is jullie keuze en wat anderen er van denken, tja...
Van waar je bezorgdheid ?
Groetjes,



Christina
30-5-2009
 Meld misbruik26-4-2009 14:01:47

Zijn niet echt bezorgd hoor, veel mensen die ze kregen vinden het tof en mooi maarja misschien durven ze niet zeggen dat het lelijk is of hun ding niet is, op een forum durven mensen die je niet kennen wel eerlijker zijn, leuk dat jullie het mooi vinden, bedankt voor de reacties en @ ellen, neen nog niet nerveus hoor, maar de bruid begint toch al een klein beetje nerveus te worden



Annelies
3-7-2009
 Meld misbruik26-4-2009 14:22:30

een prachtige uitnodiging helemaal mijn ding !



barbara
17-7-2009
 Meld misbruik26-4-2009 16:19:04

uhh? ik begrijp het niet zo goed, mss ben ik wat tragen van begrip, maar staat daar niet marie-anne en brecht, 30mei 2009?
en je typt met christina.
enfin maakt niet, de uitnodiging, ze is en gothic achtig é zou ik zo zeggen, wauw allezinds apart, maar wel supermooi qua detail en zo. ferm dat je dit neemt, ik zou het niet durven, maarja mss is het idd anders op papier, met dat kleur etc. ferm, echt. mijn uitnodiging is nu precies maar zo simpel meer, haha. dada en veel plezier op het huwelijk!



Eef
4-7-2009
 Meld misbruik27-4-2009 11:55:05

Lang leve Lacrimosa ! ;-) Heel mooie uitnodiging. De achtergrond van mn favoriete gothic groep maakt het natuurlijk helemaal speciaal hé. :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...