Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Mexico: ongerust over griepvirus!!

  25-4-2009 20:37:46
Hoi meiden,

zijn er nog onder jullie die binnekort op (huwelijk)sreis gaan naar Mexico? Ik heb daarnet naar het nieuws gekeken en maak me toch wat zorgen over dat griepvirus daar, het is precies echt ernstig! Wij vertrekken op 15 mei naar daar, we verblijven 12 dagen in een hotel dichtbij Playa del Carmen.

Zijn er nog mensen die binnenkort naar Mexico gaan?

Groetjes,

Liese
9 mei 2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

Liese
9-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1339


Laura
11-7-2009
 Meld misbruik25-4-2009 22:06:51

Hey

Wij vertrekken pas 17 juli dus ik hoop dat het tegen dan beter zal zijn. Mijn ouders daarentegen vertrekken volgende week vrijdag. Zij zijn een pak ongeruster. Moest het erger worden komen ze hun hotel niet uit zeggen ze :s
Pff wat vooruitzichten!
Je hebt nog wel even he, blijven hopen!

Groetjes, Laura



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik26-4-2009 1:54:05

Ik weet niet over welke ziekte het juist gaat. Heb het nieuws niet gezien. Maar je kan misschien best eerst langs je huisarts gaan. Vraag wat inlichtingen. Symptomen, gevolgen,... en wat je hier het beste tegen doet. Vraag misschien ook of hij iets voorschrijft voor als het zover zou komen. Ginder is het misschien moeilijker om aan een fatsoenlijke dokter te geraken. Ook je reisburo kan je bellen. Die weten vaak ook wel wat meer.

groetjes, Carolina



Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik26-4-2009 9:45:17

Hallo
Ik heb al aan jullie moeten denken nav die varkensgriep. Moet weer lukken natuurlijk.
Ik vrees dat het vrij ernstig is want ze vrezen voor een pandemie. Iedereen loopt daar ook rond met een maskertje.
Ik denk je best eens navraag doet bij het reisbureau.
Ik duim dat het veilig genoeg is om te vertrekken!
xxx





Mieke
14-11-2009
 Meld misbruik26-4-2009 12:01:38

Hallo,
Wij gaan ook op reis naar Mexico eind juli. Hoop dat het tegen dan wel beter zal zijn!
Nu las ik deze morgen in de krant dat het ergste in Mexico city is. Aan Cancun en Playa del Carmen hebben ze helemaal geen last. Alle reize van jetair gaan gewoon door, Joker heeft zijn reisschema wat aangepast.
Nu wij doen wel een rondreis in Yucatan en dan strand in Tulum. Hopelijk is het daar niet te erg.

Inderdaad je informeren bij reisorganisatie en dokter!

Grtz,
Mieke



Indra
4-6-2009
 Meld misbruik26-4-2009 21:52:57

Hallo,

Wij vertrekken op 29 mei naar Playa del Carmen, wij trouwen er op 4 juni.
Weten echt niet goed wat doen.
Hier toch nog een wettelijk huwelijk proberen te regelen voor 4 juni of gewoon afwachten? Onze ringen zijn klaar en daar staat 4 juni in. Zou stom zijn als we op een andere datum zouden moeten trouwen door da griepvirus. Op 20 juni is ons trouwfeest hier in België. Kunnen moeilijk een feest geven als we niet getrouwd zijn.
Groetjes van een overbezorgde bruid



ellen
4-7-2009
 Meld misbruik27-4-2009 9:19:34

goh, echt ga je het natuurlijk nooit echt weten he... de kans op besmetting is vrij klein lijkt me (afhankelijk van bestemming bedoel ik dan)

maar voor mij zou dit een reden zijn om misschien toch te annuleren.

mijn vriend zat 1 maand op stage in een boerendorp tijdens de vogelgriep in turkije. was ook geen pretje, want ergens denk je daar dan toch aan.

groetjes ellen



Geert
4-7-2009
 Meld misbruik27-4-2009 12:22:45

Wij hebben onze huwelijksreis naar Mexico en vertrekken op 10 juli.
Rond Cancun en ook streek Playa del Carmen zijn er nog geen gevallen bekend. Ik was ook doodongerust, maar het lijkt nu wel mee te vallen hoor.
Er zijn anti-virale middelen voorhanden nu blijkbaar. Gewoon eventjes afwachten denk ik en op je hoede zijn en achteraf ook bij het minste naar de dokter!

Valerie
04/07/09



Geert
4-7-2009


Els
25-4-2009
 Meld misbruik27-4-2009 15:26:44

Hoi,

Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd, het was een prechtige dag maar nu is er toch een serieuze domper op onze feestvreugde, wij vertrekken nl vannacht nr Mexico, Playa del carmen. Heb al met verschillende organisaties contact gehad en niemand durft zich echt uitspreken. Feit is dat als we de reis annuleren we al ons geld kwijt zijn, want dit is voorlopig geen geldige annulatiereden daar er geen negatief reisadvies is vanuit belgie....
Ik heb al serieus wat tranen gelaten...

els



Liese
9-5-2009
 Meld misbruik27-4-2009 15:37:52

Goh Els, ik kan me goed voorstellen hoe ongerust je bent! Maar ik ben er zeker van dat er al lang een reisverbod zou geweest zijn als het risico te groot is. Wij willen inderdaad ook niet annuleren om dezelfde reden, en we zien het ook niet zitten om een alternatief te kiezen!

Veel succes meisje, en laat zeker iets weten als je nog nieuws hebt!

Groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums