Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dilemma beige kostuum

  22-4-2009 19:00:31
Hallo,
vandaag gaan kijken voor een kostuum voor mijn ventje; ik had altijd al beige in mijn gedachte, nu zei de verkoopster dat dat toch afsteekt met een wit kleed. Maar wit en beige is toch mooi samen?
Pff ik vond hem daar zo schoon in. Hij had onder dat beige kostuum een bruin hemd aangedaan, en dat was toch een mooie combinatie.
Wie heeft hier nog ervaring mee? Want ik twijfel nu toch wel.

Julie
22-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1345


Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik22-4-2009 19:28:21

Mijn ventje heeft een bruin kostuum met een wit hemd. De kleur van hemd is hetzelfde als mijn kleed. Hij heeft toen ook een lichtbeige (bijna ecru) kostuum aangehad. Dat was bij hem niet schoon. Maar misschien bij jou ventje wel hé. Ik zou er wel op letten dat er voldoende verschil in kleur zit met je eigen kleed. Anders lijkt het ene "vuil". Wanneer trouwen jullie? Zomer, winter??? Als je in de zomer trouwt is een bruin hemd misschien wel wat te donker. Hij zal niet de hele dag met zijn vest aan lopen hé. Of heeft hij een gilet? Dat breekt dan ook nog wel. Maar ik heb het niet gezien, dan kun je er weinig van zeggen.

groetjes, Carolina



Daisy
25-9-2009
 Meld misbruik22-4-2009 19:48:15

hey,

ik zou mij niet te veel aantrekken van wat iemand anders zegt hoor.
als jullie het mooi vinden en vind dat het plaatje klopt moeten jullie gewoon doen waar jullie jezelf goed bij voelen.
om zeker te zijn kan je misschien een stukje van je kleed meenemen of omgekeerd.

groetjes Daisy
25/09/2009



heidi

 Meld misbruik22-4-2009 20:08:12

jij weet zelf wat hem het beste staat, kijk beetje naar de seizoenen (winter donkerder, zomer bleek), mijn vriend gaat volledig in grijstinten tot het hemd toe, ook onze zoontjes gaan in grijstinten, wat het geheel verbind is mijn bruidsboeket en hun corsages
16 Mei 2009



Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik22-4-2009 20:25:09

Als jij vind dat je vriend fantastisch stond in het beige kostuum, dan zou ik niet twijfelen. Ik denk niet dat mijn ventje zich iets gaat aantrekken of het kostuum nu al dan niet bij mijn kleed gaat passen. Hij gaat gewoon hetgene nemen waar hij zich het beste in voelt. (ik mag niet mee om het te gaan kiezen)
groetjes



vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik23-4-2009 8:49:05

Mijn ventje draagt ook een beige kostuum,
oorspronkelijk hadden we zelfs aan wit gedacht, maar wit + wit is niet altijd hetzelfde wit, dus vonden we dat we dan beter onmiddellijk beige kozen,
hij was zelf ook meteen verkocht aan het beige kostuum (ik was verbaasd, had nooit verwacht dat hij bleek zou willen gaan, maar ik vond het super)
ik ben uiteindelijk blij dat het beige is, zo valt hij ook meer op tussen alle andere mannen op de receptie en het avondfeest :)

als je vriend er goed mee stond,hem er goed bij voelde, en jij het ook mooi vond, dan moet je er zeker voor gaan,

wanneer trouw je? wij trouwen binnen 30 dagen, en kzal zeker en vast nadien een verslagje uitbrengen hier, + fotos op onze website plaatsen, dan zie je de combinatie wit kleed + beige kostuum

groetjes, vanessa

www.everyoneweb.com/23mei2009



Julie
22-8-2009
 Meld misbruik23-4-2009 9:08:47

HAllo,
allemaal bedankt voor de reacties, ik heb al zo eens rondgekeken naar foto's van beige kostuums samen met een wit kleed en ja, dat is inderdaad minder opvallend dan een donker kostuum hè. Hoh, ik vind het echt moeilijk... We gaan zaterdag nog eens wat ander kleurtjes passen, maar ik weet nu al dat als ik eens ergens mijn zinnen op heb gezet ;-)
Vanessa, is je vriend donker van haar? Want dat maakt ook veel uit zeggen sommige mensen, mijn ventje is blond.
Groetjes



ariadne
5-9-2009
 Meld misbruik23-4-2009 9:59:48

ik had ook oorspronkelijk een beige kostuum in gedachten voor mijn toekomstige. hij is ook blond en licht van huidskleur enzo, en toen hij het aanhad, vond ik het wel mooi, maar in een bruin kostuum kwam hij veel beter uit.



Nele
28-2-2009
 Meld misbruik23-4-2009 10:11:38

Hey,

luister eens naar jezelf: "IK vind m daar zo mooi in".
Wat twijfelen??? Als jij t mooi vindt, en hij vindt t mooi, dan is er toch geen twijfel?
Go for it girl!
Nele
;))



danitsja

 Meld misbruik23-4-2009 12:29:38

ik vind zolang je ventje het mooi vind en jij het moi vind is dat in orde :d al liep je er met een rood kleed naast de kleding moet niet passen , ht koppel wel ;) mijn gedacht




vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik23-4-2009 13:42:47

hey julie,
m'n ventje heeft inderdaad wel eerder donker haar ... de verkoopster zei ook, toen we gingen kiezen, dat het kostuum heel goed uitkwam met z'n kleur van haar ...



Lindsay
9-10-2010
 Meld misbruik24-4-2009 0:07:37

Hallo,

Je moet gewoon zien dat het mooi uitkomt voor de foto's hé. Ten minste dat vind ik toch zeer belangrijk want zijn vele herinneringen aan die dag.

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info