Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pas getrouwd

  24-8-2005 22:49:08
hallo iedereen,

ik ben vorige vrijdag getrouwd en het was een perfecte dag behalve het weer, het heeft heel de dag geregend maar ik heb het mijn dag niet laten verpesten.
het was supper. alles was inorde en het was 7 u toen we in ons bedje lagen. Deze nacht vertrekken we naar egypte voor 15 dagen. Dat word genieten!

Als ik hier op de forum terug kom krijg ik een beetje een raar gevoel gewoon omdat alles voor ons voorbij is en al die voorbereidingen zijn gewoon suppertof. Ik wens jullie allemaal een prachtige trouw toe.
Genieten is de boodschap want het is veel te snel voorbij.

Tot na de reis.

5 dagen getrouwd !!!!

annelies
19-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1033


bruid
26-8-2006
 Meld misbruik24-8-2005 23:33:22

proficiat en veel geluk samen!!
Het moet inderdaad raar zijn om getrouwd te zijn na al die voorbereidingen, maar geniet van de mooie herinneringen aan jullie dag en van de huwelijksreis!!
Tinne



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik25-8-2005 8:29:05

Hey,

een dikke proficiat meid! Ik kan mij ook voorstellen dat het vreemd moet aanvoelen. Je hebt maanden, misschien zelfs jaren, toegeleefd naar die ene dag en nu is dat voorbij!

Geniet maar van je huwelijksreis en laat ons achteraf af en toe nog eens weten hoe het geweest is hé.

Groetjes,
Lieve


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...