Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mensen uit Merelbeke en omstreken: HELP

  24-8-2005 21:48:42
Hallo,

voor onze trouw op 17 september zijn we dringend op zoek naar een goede binnenlocatie voor de familiefoto's. Voor de bruidsfoto's gaan we naar Gent, daar is keuze genoeg. Maar voor de familiefoto's hebben we maar 45 minuten, vervoer inbegrepen! We trouwen in het gemeentehuis van Merelbeke dus moet het iets zijn dat in de buurt ligt. We wonen hier nog niet zo lang, dus kennen we hier nog niet veel...

Groetjes, Ilse

ilse
17-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 966


Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik25-8-2005 10:25:40

Dag Ilse

Wij trouwen op 9/9/05 in Massemen. dicht bij Merelbeke dus.
Wij gaan waarschijnlijk een museum in Gent nemen, misschien het SMAK (misschien wel eens op voorhand gaan vragen, maar denk niet dat het een probleem zal zijn).

In welke zaal gaat het feest door???
Ons feest gaat door in Merelbeke, in de Roskam.

Groetjes
Vanessa



Nancy
15-7-2006
 Meld misbruik25-8-2005 17:59:09

Hoi
Wij trouwen pas volgend jaar (15/7/06) in Wetteren. Maar onze ceremoniemeester had al enkele tips gegeven. Er zou ergens een tuinbouwschool zijn in Melle en mits betaling mocht je daar wel binnen foto's laten nemen (soort van overdekte bloementuin als ik het goed verstaan had). Is misschien qua afstand nog te doen voor jou?
Je moest dat wel op voorhand "reserveren".
Succes.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...