Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjurk verkopen Ian Stuart

  21-4-2009 9:05:57
Dag bruidjes

Wij zijn getrouwd op 14 februari. Ik ging eerst mijn trouwjurk houden, maar we verwachten een 2de kindje en vind het jammer dat de jurk gewoon in de kast blijft hangen en daarom zou ik heb liever verkopen aan iemand die er nog plezier mee kan hebben. Het is een gebroken witte jurk met veel swarovski kristallen maat 40-42. De prijs die ik betaalde was 1500 euro, mijn prijs is 1000 euro, je krijgt er de schoenen bij en de stola. De schoenen zijn van linea raffaelli, en zijn maar 1keer gedragen op de dag zelf. Het is maat 39.

Je kan wat foto's zien op onze site
http://steve-sharon.bruiloftsite.nl/index.php

Sharon
14-2-2009
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1166


Sharon
14-2-2009
 Meld misbruik21-4-2009 9:12:46

Moest er iemand nog vraagjes hebben, onze email is: naessens_soreyn@hotmail.com

En Wij zijn van Harelbeke in West-vlaanderen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...