Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

versieren van huis van bruid en bruidegom

  24-8-2005 20:03:32
wie help er met iedeeën voor het versieren van een huis van bruid en bruidegom trouw is voorzien op 2 september graag HUUUUUUUUUUUULP
thx all. a men who's like jokes

plopperdeplop

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1372


Els
1-4-2006
 Meld misbruik24-8-2005 21:02:41

Hou het vooral beschaafd... je zou zelf ook niet in een stort willen thuiskomen na je huwelijk!



Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik24-8-2005 21:37:57

ik sluit me volledig aan bij els.
t is niet leuk om in een stortplaats thuis te komen.
je kan het romantisch maken, maar ik weet niet of dit wel je interessegebied is.

greetz
sophia



Hilde
27-5-2006
 Meld misbruik25-8-2005 8:12:38

Je kan misschien op zoek gaan naar conservenblikken en al de etiketten er af halen. Salon en eetplaats verwisselen van plaats. Het huis of de auto te koop zetten in de koopjeskrant....
Er zijn heel veel mogelijkheden. Maar zoek eerst hoever je mag gaan.
Groetjes en veel plezier!



els

 Meld misbruik25-8-2005 8:55:13

Bij mijn vriend zijn ze daar ook een kei in. Wij kunnen ons ook aan vanalles verwachten.

Wat je zeker niet mag gebruiken is confetti en rijst (vind je jaren na datum nog en is een merde om op te kuisen), bruine zeep, putten graven voor deuren (je weet waar je aan begint, maar niet waar je uitkomt(in het slechtste geval met doden)).

Bij mijn vriend gebruiken ze papiersnippers (lange repels uit papierversnipperaar) en repen stof (is achteraf ook op zeer snel opgekuist, maar ziet er wel rommelig uit), Als je ze in de tuin legt kan je er ook eieren en dergelijke onderleggen als ze er op eentje trappen lopen ze daarna heeeeeeeeel voorzichtig verder.

Verder kan je de trap vol bakjes water zetten, in elk potje en kommetje in huis wat water gieten, palingen (levend) in bad( kunnen ze dan achteraf opeten), meubels van plaats wisselen, drie hamstertjes of caviatjes kopen( let wel op geslacht) en ze dan nummeren 1,2,4. Ze zoeken lang naar nummer drie.

Je cadeau omzetten in leeggoed en dan het hele huis volzetten met deze flesjes. Een heleboel belletjes kopen en deze dan aan de onderzijde van de matras naaien (zodat de hele matras volhangt, je mag echt geen cm vrij laten, behalve waar de latten van de lattoflex steken natuurlijk).

Voor buiten, de bomen vol kapotte fietsbanden gooien, de auto inpakken met aluminiumfolie en wc-papier. Een camion zodanig op de oprit parkeren dat er slechts een paar cm over is langs beide zijden, of voor de oprit en hem dan een paar cm van het huis al plaatsen.

Dit lijkt misschien grof, maar zij doen dit al jaren zo (niet alles tegelijk natuurlijk, maar een aantal van die opties en als ze binnen veel doen doen ze buiten niets en omgekeerd) en de koppels hebben nog nooit geklaagd. Met een paar uurtjes opruimen is alles weer piccobello.

groetjes,

Els



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik25-8-2005 10:05:42

Hou het vooral deftig!
en hou rekening met de bruid en de bruidegom.

eerlijk gezgegd: moest ik thuis komen en 'k breek bijn mijn benen over de rommel die er gelegd geweest is! amai! 'k zou er nie mee gediend zijn!

Als jullie iets willen doen, maak het romantisch.. leg een flesje champagne koud, kaarsje, bloemetjes,...

Groetjes

Vanessa


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...