Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwen en zwanger

  20-4-2009 12:54:43
hey,

wij hebben een paar weke trg ontdekt dat we zwanger zijn. nu heb ik het probleem dat ik niet meer in mijn trouwjurk kan pff.
maar ik heb nog één geluk en dat is dat ze gelukkig een stuk kunnen bij steke , anders kon ik een ander jurk gaan kope.

grtjes
9 mei 2009

an
9-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 954


Lien
1-8-2009
 Meld misbruik20-4-2009 13:01:24

Dat is de reden waarom wij ons nog een heel klein beetje proberen in te houden. Ben ook al gestopt met de pil en we willen heel snel kindjes. Het zou zeker niet erg zijn dat we op ons huwelijk al zwanger zijn, maar je weet toch niet wat een zwangerschap met je lichaam gaat doen hé. De enige verliest eerst wat kilootjes, de andere komt onmiddellijk wat bij! Vandaar gaan wij pas in juli ervoor gaan. We trouwen in augustus...

Proficiat met je zwangerschap!! Hoe voel jij je? Heb je snel een buikje gekregen?



Sylvia
19-6-2010
 Meld misbruik20-4-2009 13:04:38

Hey

van harte gefeliciteert geniet van jullie trouwdag en van jullie zwangerschap

Grtz Syl



an
9-5-2009
 Meld misbruik20-4-2009 13:14:01

@ lien: hey, de ene dag ben ik heel moe en de andere dag kan ik alles doen. maar ik voel me heel goed. ik ben voor de 2de keer zwanger en heb nu heel snel een buikje gekrege. de ene week kon ik heel juist in mijn kleed ze hebbe die toen uitverbreed en nu ging ik trg ik kon er niet in. en kunnen ze gelukkig er een stuk bij zetten.
grtjes
9mei2009



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik20-4-2009 18:13:59

inderdaad zoals lien zegt, jullie hadden je ook kunnen voorbereiden.
Voor ons mocht er al een dik buikje zijn op ons trouwfeest, ik had mijn kleed ernaar gekozen, kon nog met gemak groot gemaakt worden.
Is uiteindelijk niet moeten gebeuren, maar tegenwoordig kan je toch makkelijk aan geboorteregeling doen, niet?

Hopelijk heb je een mooie dag en straal je in je kleed!



Liese
9-5-2009
 Meld misbruik20-4-2009 18:39:18

Hoi!

Wij trouwen ook op 9 mei en willen snel kindjes, maar de (eventuele) dikke buik is één van de redenen waarom ik nog niet zwanger wilde zijn op onze trouwdag. Bovendien ben ik bang dat ik last zou hebben van de kwaaltjes (moe, misselijk, puistjes,...), om nog maar te zwijgen van de kans op een miskraam (ik klink misschien pessimistisch, maar je weet maar nooit). Wij gaan op huwelijksreis voor ronde 1 ;).

Groetjes!

Liese



Caroline
9-5-2009
 Meld misbruik20-4-2009 20:59:15

An
Ik wens jou natuurlijk een dikke proficiat !! Moet toch ook een speciaal gevoel zijn om met zijn 3tjes te trouwen :)

Zelf delen wij de mening van Liese.. Misschien te voorzichtig ?!
Voor ons zal het voor na de trouw zijn, in de hoop dat het dan snel lukken gaat ;)

Groetjes !!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...