Nu Online
Momenteel zijn er 61 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

heliumballonnen in 15 kleuren

  24-8-2005 7:57:05
Hey allemaal, binnen 23 dagen is het zover...onze dag! Maar ik had graag 15 verschillende kleuren ballonnen gehad om aan de tafels vast te maken, zodat we de mensen een kaartje kunnen geven met hun kleur en zo de tafelschikking vlot verloopt.Maar waar vind ik 15 verschillende ballonnen , gevuld met helium...Liefst dan nog een beetje kijkend naar de prijs...? Ik ben gaan horen in een ballonwinkel en daar kostte een gewoon ballonnetje al 1.5 euro. Best veel geld. Weet er iemand of je de ballonnen zelf kan vullen, dus waar ik zelf aan helium geraak?

Hopelijk kan er mij iemand helpen.

Groetjes, ki


kirsten
16-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1230


Els
1-4-2006
 Meld misbruik24-8-2005 7:59:53

kijk eens op festivalshop.be Daar verhuren ze in elk geval heliumflessen en zo, balonnen kan je wel overal verkrijgen denk ik, maar een ballon is zowieso duur vind ik, zeker voor wat het is. Bij ava heb je er ook zeker en vast!



Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik24-8-2005 9:11:31

hoi kirsten

Ik zou bij de ava kijken, daar zullen ze wel hebben wat je zoekt (of je kunnen doorverwijzen). Voor ons is het vandaag ook nog 23 daagjes, spannend he!! Moeten jullie nog veel regelen?

groetjes!
Gaelle



kirsten
16-9-2005
 Meld misbruik24-8-2005 9:27:16

hey Gaëlle,

neen eigenlijk niet. De laatste dingen zeker...de tafelschikking, nog menuutjes laten drukken, de snoepjes van de kids inpakken...(het materiaal heb ik al), naampjes schrijven voor op tafel...kdenk dat het dat zo wat is...Het wordt nu wel spannend he!Jullie nog veel werk?

Bedankt voor de tip.Ik rij deze middag naar AVA...

Groetjes, ki



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik25-8-2005 12:13:49

Hey Kirsten,


Wij hadden in een ballonshop een pakket gekocht: een heliumfles gevuld voor 30 ballonnen en daar 30 ballonnen in 10 kleuren bij. Als je zoets hebt, moet je er maar een paar bijkopen en dat kostte iets van @30 denk ik.
Adres: JEM, Pauwengraaf, 3630 Maasmechelen

Veel succes!

Ann



GA

 Meld misbruik22-1-2009 10:43:54

Ik geef je goede raad, bestel ze niet bij Het masker in Wageningen, hadden wij ook gedaan. Helaas de man was het vergeten en op de trouwdag geen ballonnen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...