Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help! Ik kan niet kiezen!

  6-1-2004 10:09:01
Hallo,

ik heb twee kleedjes gepast die ik allebei heel mooi vind. Ik kan echter niet kiezen! Het ene is van La Sposa in Roeselare en het andere van Christel Boone in Gent.
Als het dat van Christel Boone wordt, dan moeten we het kopen, want het is een speciaal model en speciale stof. Dat van La Sposa is eenvoudiger en zouden we dan misschien door een naaister laten maken. Mijn moeder vindt dat van Christel Boone het mooiste, maar ik twijfel! Ik ga nu binnenkort nog eens allebei de kleedjes passen, maar ik weet het echt niet meer!

Marjolein

Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 478


Letitia

 Meld misbruik6-1-2004 10:34:48

Ik moet zeggen dat ik het ook moeilijk had met mijne te kiezen maar ik ben uiteindelijk terug gegaan naar mijn 1ste keuze, wat de meeste doen! In welke voel jij u het beste? Dat is ook belangrijk? En kwa prijs? Ik heb een beetje bijde gekeken. Mijn kleed bv heeft een afhaalbare sleep wat perfect is voor mij want ik dans graag en met een dikke sleep zou dat niet zo gemakkelijk zijn! Neem misschien iemand anders nekeer mee en misschien kan die persoon u goed adviseren. Zijn het twee heel verschillende modellen?



catherine
25-9-2004
 Meld misbruik6-1-2004 20:59:53

Het lijkt me inderdaad moeilijk om te kiezen. Ik ben zelf langsgeweest bij Christel Boone, en ik moet zeggen, ik was onder de indruk: supermooie kleedjes, eenvoudig maar heel verfijnd tot in de details. Dat is toch iets anders zo helemaal op maat. Ik had ook de indruk dat ze goed advies geven voor de rest: schoenen, haar, ondergoed.
Maar ik heb nog niets gepast of gekozen, ik begin eraan in februari.
Groetjes catherine



katrien

 Meld misbruik7-1-2004 8:35:41

Hai Marjolein,

Ik weet het, het is echt niet gemakkelijk! Ga ze allebei nog es passen en volg je gevoel! Ik heb het ook zo gedaan.... Soms denk ik nu nog aan die andere jurk, die ik niet gekozen heb, maar de kom, ik weet dat ik er stralend zal uitzien! Gewoon de knoop doorhakken en zeker niet meer naa



katrien

 Meld misbruik7-1-2004 8:38:12

Oeps, per ongeluk al doorgestuurd! Misschien is het iets eenvoudiger bij Christel Boone want die andere jurk moet je dan blijkbaar nog laten maken enz....je ziet maar wat je gevoel zegt hé. In ieder geval, veel succes bij je keuze en GO FOR IT!!

Katrien



catherine
25-9-2004
 Meld misbruik11-1-2004 17:08:29

En, al beslist ondertussen?
Groetjes, Catherine



Marjolein

 Meld misbruik13-1-2004 19:06:15

Ik heb nog steeds niet beslist. Ik ga komende vrijdag nog eens de twee jurken passen, met een vriendin erbij. Ik hoop dat ik dan ga kunnen beslissen! ik laat in elk geval iets weten.



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 22:08:53

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...