Terug naar overzicht
ik ken een vriendin dat dit laten zetten heeft voor haar huwelijk, op huwelijksreis heeft ze ermee gezwommen en is naar een plaatselijke kapster moeten gaan om het te laten verwijderen, ook een deel van haar haar was kapot en heeft ze moeten afknippen. ze heeft haar daarna wel laten vertellen dat er zijn waarmee je wel mag zwemmen. ik overweegde om dit te doen, maar doe het nu toch niet, ik heb geen zin om mijn haar kapot te doen.
hey sabrina,ik droomde er ook van, maar ben er vanaf gestapt. Ik ga nu een haarstukje kopen dat ik kan verweven in mijn kapsel om het meer volume te geven. Mijn kapster zegt dat het zo ook dik in orde zal zijn.Is ook stuk goedkoper, 100 € vs 500 € voor hair extension.Groetjes,els
hey sabrina,ik ga ook echte extensions laten zetten voor de grote dag. Voor ene keer te laten zetten kan het zeker geen kwaad. ik heb de clip-extensions ook thuis liggen maar vind deze niet altijd even leuk, ze trekken soms wat aan je haar als ze niet goed zitten en kunnen ook wel eens loskomen. (vooral op de dansles kunne ze wat losser gaan zitten) ik kijk al uit naar mijn 'echte' extensions.voor 50stuks moet ik maar 200€ betalen, dus vind dit wel een meevaller. en het zijn 100% echte haren.veel succes ermee!!groetjes Ester
Hela,Ik trouwe volgende zaterdag en heb gisteren extensions laten zetten. Ik heb best lang haar maar totaal geen volume... Ik ben heel tevreden met het resulaat, het was het geld zeker waard. Mijn kapster heeft me verzekerd dat het geen kwaad kan voor mijn natuurlijke haren en dat je er alles mee kan doen. Heb wel een speciale shampoo en conditioner...els
Sabrina Een goede raad ik heb voor mijn trouw ook extentions laten zetten.allemaal goed maar achteraf als ik ze heb laten verwijderen had ik bijna geen haar meer.nog een dun staartje.met als gevolg dat ik mijn haar heb moeten laten kort knippen!!!!!!!!!!!!
ik schrik van deze reacties zijn jullie allen bij een professioneel iemand geweest? ik laat al enkele jaren extensions plaatsen en heb hier nog nooit problemen mee gehad ik heb al clip on's gehad, ring on's en vaste extensions een goede plaatsing en verzorging zijn natuurlijk zeer belangrijk.misschien mijn kapper eens contacteren! www.hairstyles.be Groetjes